Egy lelkes redditor, ClaraTheRed, fogta a korábbi részek (Battlefield 3, 4, Hardline, 1, 2042) és a BF6 többjátékos pályáit, és méretarányosan összehasonlította őket. Az eredmény? A Battlefield 6 térképei jóval kisebbek, mint amire számítottunk volna - és ez nem csak érzés kérdése, hanem konkrét, mérhető tény. A legtöbb pálya kevesebb bejárható területet kínál, mint a sorozat legendás darabjai. Bár az Operation Firestorm és a Mirak Valley még elfér a "közepes" kategóriában, a Siege of Cairo, az Iberian Offensive, az Empire State és a Saints Quarter a legszűkebb öt Battlefield-térkép közé kerültek - csak a Battlefield 3 apró Ziba Towerje kisebb náluk.
Sokan már a megjelenés óta panaszkodnak a pályákra, ám van, aki szerint nem is a méret a fő probléma, hanem a tervezés. A legtöbb pálya viszonylag nyitott és egyszerű, kevés fedezékkel, ami kaotikus, gyors ütközeteket eredményez. Az ikonikus "taktikai sandbox" érzés így sokszor eltűnik, és inkább egy Call of Duty-szerű darálás marad utána. Ennek persze a fejlesztők is tudatában vannak, akik új pályákat ígértek, így még reménykedhetünk benne, hogy visszatérnek a "nagy csaták kis emberi pillanatai", amit a sorozat legjobb részei tudtak. Addig viszont a Battlefield 6 marad az a rész, ahol a harctér inkább arénának tűnik, semmint valódi háborús övezetnek.
Borítókép forrása: EA


