A Call of Duty-szériához hasonlóan Battlefield-et sem azért vesz az ember, hogy a mindössze néhány órás kampánnyal üsse el az időt, az EA azonban különösen nagy gondot fordított a Battlefield 6 single player részének reklámozására. A sztorimód sajnos az ütős előzetesek és ígéretek ellenére is borzasztóan felejthetőre sikeredett, ám ez nem különösebben zavarta a rajongókat, hiszen úgyis a multiplayer a lényeg, ami viszont párját ritkítja – függetlenül attól, hogy a Season 1 felemás fogadtatásban részesült. Ebből kiindulva azt várná az ember, hogy a magányos farkasoknak szóló szelet a felhasználók mindössze néhány százalékát érdekelte, és bár valóban így áll a dolog, sokkal magasabb számokat kaptunk annál, mint amire számítottunk. 

A Game Rant számolt be arról, hogy PlayStation 5-ön a játékosok 9,3%-a, PC-n (pontosabban Steamen) a 9,4%-a, Xbox Series X/S-en pedig a 10,53%-a szerezte meg a kampány teljesítéséért járó trófeát/achievementet, ami kontextus nélkül ugyan kevésnek tűnhet, ám egy multiplayerre kihegyezett alkotás esetén nagyon is soknak számít. Mintegy összehasonlításképp, a Steam felhasználók csupán 6,5%-a ért a Battlefield 1 sztorimódjának végére (közepes nehézségi szinten), a Battlefield 5 Storyteller teljesítményét pedig mindössze az 5%-uk kaparintotta meg, a Battlefield 6 egyjátékos része tehát közel kétszer annyi embert mozgatott meg, mint a korábbi epizódok „oktatómódjai”. Ti is eljutottatok a befejezésig, vagy rögtön a multi felé vettétek az irányt?

A borítóképek forrása: Steam