A Doom atyjának új shotere meghalt, de végül túlélte

Nem akarta kiadni senki, most mégis visszatér a Romero-féle lövölde.

John Romero neve önmagában sokat jelent a gamertársadalom egy nagy szeletének, ám a Doom, a Quake és a Wolfenstein atyja legújabb projektje megjárta a poklot is, mielőtt újra életet tudott bele lehelni. Elvileg már a kukában landolt, miután idén nyáron a tömeges elbocsátások és a kiadói pénzcsap elzárása után nem maradt más választása Roméróéknak. A Romero Games viszont nem olyan brigád, amely egy törlést követően csak úgy feladja a küzdelmet, és lám, bejött a kitartó munka. A projektet megmentették, mivel egy másik kiadóval egy új megállapodás született, a játékot pedig nagyjából újra is tervezték, mindezt úgy, hogy még az Elden Ring is hatással volt a fejlesztőkre.

Romero eközben azt mondja, még soha nem játszott ehhez foghatóval. A shooter műfaj tehát ugyan megmarad, de a megközelítés állítólag olyan új, mint amikor az Elden Ringben először megláttad az Erdtree-t és csak annyit kérdeztél: „mi a jóisten ez?”. A csapat 110 főre duzzadt, mindenki lázasan dolgozik a játékon, de a legjobb számukra, hogy végre nem egy óriáscég diktálja a tempót. Ha minden így marad, akkor egy igazán beteg, friss és indie-lüktetésű lövölde érkezik – méghozzá olyan, ami eredetileg egyszer már meghalt, de feltámadt hamvaiból, ami extrán különlegessé teheti.

Borítókép: Steam