• A Loki második évada produkálta az egyik legjobb nyitányt idén a Disney+ kínálatából
  • Még az Ahsoka premierjét is sikerült túlszárnyalnia
  • A Mandalóri harmadik évadának első epizódát ugyanakkor már nem volt képes megingatni

Tekintve, hogy a Tom Hiddleston főszereplésével készült Loki első évada hamar a legsikeresebb MCU sorozattá vált a Disney+-on, nem igazán volt kérdés, hogy az október 5-én debütált második szezont sem a gödör alján kell majd keresnünk nézettség terén – mondjuk tegyük hozzá, hogy a kritikai elismerés ezúttal elmaradt. Az idővonalak között ugráló isten visszatérésével kapcsolatban végre konkrét adatokat is közölt a stúdió, így megtudhattuk, hogy az első három nap során 10,9 milliós nézettséget produkált az opusz, ami elegendő volt ahhoz, hogy a nyakába akassza az ezüstérmet – legalábbis a Disney nyilatkozata alapján.

A dolog ugyanis egy kissé csalóka, mivel ha pusztán a számokat nézzük, akkor a napokban véget ért Ahsoka kapcsán 14 milliós nézettséget emlegettek a debütálást követően. Akkor viszont öt napot vettek alapul három helyett, ami azt jelenti, hogy ezen időszak alatt valamivel jobban teljesített a Marvel üdvöskéje, mint a legújabb élőszereplős Star Wars-széria. A Mandalóri harmadik évadával ugyanakkor már a csínytevés istene sem tudott elbírni, így továbbra is az tekinthető 2023 legnagyobb saját gyártású sikerének a Disney+-on. Halkan jegyeznénk meg, hogy A kis hableány 16 milliós megtekintést tudhatott magáénak az első öt nap során, tehát ha időarányosan nézzük, akkor a Loki még a streaming szolgáltatás egyik legnagyobb filmes sikerét is képes volt megközelíteni – bár az Elemi 26,4 milliójának már csak a távolból integethet. Hiába tehát az újságírók megosztottsága, a multiverzum témakörével és a sokak által imádott főszereplővel továbbra sem nagyon lehet mellélőni.