• Az Elemi valósággal berobbant a Disney+ kínálatába
  • Az év eddigi legjobb premierjét produkálta a Pixar animációs filmje
  • Messze lekörözte A kis hableány nyitányát, pedig az is erősen indított a platformon

A meglehetősen közepes kritikákat kapott Eleminek nem igazán kellett megküzdenie az elemekkel (bocsi) ahhoz, hogy a nézők kegyeibe férkőzzön, a Disney által közölt információk alapján ugyanis a Pixar legújabb dobása valósággal berobbant a cég saját streaming szolgáltatásának kínálatába. A közlemény alapján 26,4 milliós nézettséget produkált az opusz az első öt napban, így a tűz és víz dalát elmesélő történet lett a a Disney+ történetének legjobb nyitányát produkáló animációs filmje a 2022-es Pirula panda (Turning Red) óta.

Emellett a szintén nemrég debütált A kis hableány számait is sikerült leköröznie (nem is kicsit) Ariel kalandjaira ugyanis "csak" 16 millióan voltak kíváncsiak az első hét során, tehát tízmilliós különbségről beszélünk, holott már annak kapcsán is rekordokat emlegettek. Az Elemi egyébként elég nehezen vetette meg a lábát a mozikban (vélhetően a kissé lelombozú kritikák miatt), ám a Box Office Mojo számításai szerint csaknem 500 millió dollárral zárta a pályafutását, így a Pixar elnöke, Jim Morris szerint végül nyereséges lett a produkció. Ahogy azt az IGN cikke is megjegyzi, a streaming szolgáltatók által közölt számok nem mindig az átláthatóság jegyében születnek (többek között emiatt is sztrájkolnak a színészek és az írók), ám ha nem is teljesen pontosak az imént közölt adatok, akkor is biztosra vehető, hogy kevés felkapottabb film van jelenleg Peter Sohn rendezésénél.