Bár a Max Payne és az Alan Wake-játékokról ismert Remedy Entertainment többször is bizonyította a tehetségét a kísérletező szándékú egyjátékos címeivel, a multiplayerek világába sajnos beletörött a stúdió bicskája. Nem elég, hogy a szakma egyáltalán nem volt elragadtatva a Control világában (egészen pontosan az Oldest House-ban) játszódó FBC: Firebreak-től, a játékosok túlnyomó része még csak ki sem próbálta az egyébként az Xbox Game Pass kínálatában is elérhető kooperatív FPS-t. A hivatalos álláspont szerint az FBC: Firebreak „alulteljesített”, legalábbis ez a hivatalos szó rá a Remedy 2025. január-júniusi pénzügyi jelentésében.

"A Steamen, amelyet elsődleges fogyasztói értékesítési platformnak terveztek PC-n, az [FBC: Firebreak) bevezetése alulteljesített. A játék kezdeti belépési élménye és a küldetések felépítése magas korai játékos lemorzsolódást és negatív kritikák beáramlását eredményezte" – áll a jelentésben. A Remedy közzétette azt is, hogy „az indulás technikailag sikeres volt, és az első 10 napban több mint egymillió játékost ért el”, de a továbbiakban így folytatják: "Kereskedelmi szempontból elégedetlenek voltunk az FBC: Firebreak indulási fázisában elért fogyasztói eladásokkal". Más szóval az online FPS csúnyán leszerepelt, még úgy is, hogy Xbox Game Pass és PlayStation Plus szolgáltatásokban teljesen ingyen lehetett pörgetni.

Borítókép forrása: Steam