Az Obsidian Entertainmentnek idén sikerült túltennie önmagán, hiszen nem elég, hogy februárban befutott a jó, ám messze nem tökéletes Avowed, július végén megérkezett az Eidos-Montréallal közösen készített Grounded 2 Early Access verziója, október 29-én pedig kigurul a garázsból a „nagyobb, szebb, jobb” stratégia mentén fejlesztett The Outer Worlds 2. Mivel a 2019-es elődöt a pénzügyi korlátokból fakadó hiányosságok ellenére is a szívükbe zárták a szerepjátékok kedvelői, elég sok tekintet szegeződik a Microsoft szárnyai alá tartozó stúdióra – mindezt tovább tetézi, hogy a „folytatásokért felelős” Mark (Ben Schwartz) az egekbe tornászta a hype-ot a humoros jeleneteivel. Magasan vannak tehát a programmal szemben támasztott elvárások, amikre most maga a rendező, Brandon Adler is rátett egy lapáttal, hiszen bevonta az egyenletbe a brigád legjobbnak tartott játékát, a Fallout: New Vegas-t.

Az alkotó a Game Informer 372. számában értekezett arról (via GamesRadar+), hogy lényegében kampányt folytatott a 2010-es szerepjátékban látott frakció-rendszer miatt, ami nagyban hozzájárult ahhoz, hogy anno piedesztálra emelték a posztapokaliptikus remekművet. „Szeretem, ha egy RPG-ben kapcsolatba léphetek a különböző frakciókkal, és tetőtől talpig felfedezhetem őket” – fogalmazott Adler. „Mindent meg akarok tanulni róluk, mert ez megadja a saját személyes világképüket arról, hogy mi történik.” Ahogy arra az említett portál is felhívta a figyelmet, a New Vegas zsenialitása abban rejlett, hogy ügyesen építette be a különböző csoportokat a fő történetszálba, szóval a The Outer Worlds 2 esetében is valami ilyesmire számíthatunk – hogy mekkora sikerrel, az még a jövő zenéje. Szerintetek van esély arra, hogy hírünk alanya legyen a New Vegas szellemi örököse?

A borítóképek forrása: Obsidian Entertainment