• Kisebb lesz a térkép
  • Ami nem biztos, hogy probléma
  • Októberben érkezik a játék

Az Assassin's Creed Origins óta nagyon kinyílt az AC-játékok világa és hatalmas területeket barangolhatunk be bennük. Ez egyfelől jó dolog, hiszen táplálják az open-world életérzést, másfelől viszont hosszú idő után elég unalmas lehet járni a pusztaságokat. Az Origins-ben lévő sivatag például nem sok érdekességet rejtett és én személy szerint már az Odyssey-ben is eléggé untam a sziklás sztyeppéket, meg hatalmas hegységeket, és bár a Valhallában igyekeztek jóval több mindennel megtölteni a térképet, azért rendre azon kaptam magam, hogy csak a fontosabb városokba gyorsutazgatok.

Nos, az Assassin's Creed Mirage más lesz. "Az Origins, az Odyssey és a Valhalla után a Ubisoft nagyon is tisztában van azzal, hogy a rajongók valami kisebb és szűkebbre szabott játéktérre vágynak" – mondta még januárban Stéphane Boudon kreatív igazgató. "A térkép méretét [a Ubisoft] kifejezetten az Assassin's Creed Revelations Konstantinápolyához és az Assassin's Creed Unity Párizsához hasonlította". Ez kifejezetten jól hangzik, ugyanis a kisebb térkép sokkal több felfedeznivalót és titkot rejthet. Csak nehogy túlzásba vigyék, mint a Unity esetében, amikor ha bekapcsoltuk az összes jelölőt, konkrétan nem lehetett tájékozódni a térképen, úgy tele volt zsúfolva.