Az augusztus 9-én (néhány szerencsés számára pedig ma) induló nyílt béta körüli érdeklődés, valamint az előzetesek like-dislike aránya is jól mutatja, hogy fontos megjelenések ide vagy oda, a Battlefield 6 lesz az őszi időszak (sőt, a teljes év) legnagyobb durranása, ami vélhetően jópár alkotásra ráveti majd az árnyékát októberben. Szokás mondani, hogy két dudás nem fér meg egy csárdában, éppen ezért érdekes lesz látni, hogy mit tud kezdeni az EA lövöldéje a szintén ősszel (állítólag november 14-én) érkező Call of Duty: Black Ops 7-tel – persze tény és való, hogy a két alkotásnak más a célközönsége, de mivel multiplayerre kihegyezett FPS-ekről beszélünk, elég nehéz elkerülni az összehasonlítást. A szóban forgó franchise-ok eddigi teljesítményéből kiindulva nem valószínű, hogy a Black Ops 7 kevésbé lesz népszerű az október 10-én debütáló Battlefield 6 miatt, ezt pedig jól láthatóan az Activision vezetősége is így gondolja.
Az Insider Gamingnek nyilatkozó, a belsős beszélgetések kiszivárogtatása miatt értelemszerűen névtelenségbe burkolózó források szerint a kiadó fejesei cseppet sem félnek attól, hogy az Electronic Arts behemótja beleköp a levesükbe, mivel úgy vélik, a Call of Duty-széria „túl nagy ahhoz, hogy megbukjon”. Bármennyire is pökhendinek tűnik ez a kijelentés, igazából nagyon is valós alapokon nyugszik, hiszen még a kevésbé népszerű felvonások is rengeteget hoztak a konyhára, a „törzsvásárlókat” pedig az sem igazán zavarja, ha a béka feneke alá csúszik a minőség – lásd Call of Duty: Modern Warfare 3, melynek PS5-ös verziója mindössze 56 ponton áll Metacriticen. Néhány hónap múlva kiderül, igaza volt-e a vezetőségnek, mi mindenesetre úgy gondoljuk, hogy sem a Battlefield 6, sem a Black Ops 7 nem fog elhasalni a kasszáknál, épp ellenkezőleg. Ti melyik produkcióra fogtok beruházni?
A borítóképek forrása: Steam