Bruno Bonnell vegyészmérnöki, majd közgazdász diplomát
szerzett, míg a „tranzisztorkor hajnalán” őt is, sok más akkori kortársával
együtt be nem szippantotta a számítógép- és játékipar. 1983 júniusában, 25
évesen megalapította Christophe Sapet és Thomas Schmider nevű barátaival az
Infogrames játékcéget - és innentől kezdve nem volt megállás. A cég egyre
erősebb lett, a ’90-es évek közepére
hatalmas vállalattá nőtt, mely kihasználva az új korszak lehetőségeit, óriási
felvásárlásokba kezdett: 1996-ban az Ocean Software felvásárlásával megszerezte
a brit-, majd 1999-ben az Ozisoft többségi tulajdonának megvételével az
ausztrál piacot, ezután az USA felé fordult. 1999 végén övék lett az Accolade, a
GT Interactive, és pár kisebb cég, összesen 280 millió dolláros
beruházással. Ezután a kis armadillo (az Infogrames jelképállata, mely a hosszú
életet szimbolizálja) karmait az Eidos felé nyújtotta ki, ám az kicsúszott
kezei közül, így aztán lecsapott a Hasbróra, és 100 millió dollárért
bekebelezte azt, ezzel nemcsak a MicroProse-hoz jutott hozzá, hanem az
Atarihoz is. 2001 októberében jelentették be, hogy nem hagyják veszendőbe a
nagynevű márkát, és felveszik az Atari nevet, bár a holding továbbra is Infogrames
Entertainment néven fut tovább.
Bonnell kemény kézzel vezette a céget, voltak nehéz pillanatok, de mindig sikerült révbe érni. 24 éven át volt - kisebb pozícióbeli cserékkel – az Infogrames Entertainment elnöke, vezérigazgatója és motorja, valamint az Atari csoport első embere. A mai bejelentésében a következőket mondta: „Érthető érzelmekkel, de a jövőjébe vetett hittel hagyom el az Infogramest, miután 24 évet töltöttem el e csoport felépítésével, melyben az összes team segítségemre volt. Együtt képesek voltunk megmutatni a cég erejét és képességét a megújulásra, még a legnehezebb szituációkban is. Egy vállalkozói periódus után elérkezett a logikus pillanat az üzleti fejlesztésre. Itt az idő, hogy az Infogrames előrelépjen egy olyan ígéretes piacon, mint az interaktív szórakoztatóipari biznisz, és meghódítsa azt.”
Az új elnök a 2007 januárjában már igazgatói kinevezést kapott Patrick Leleu lesz, aki a csoport számára új, dinamikus változásokat ígért. Leleu korábban a Bouygues Telecom és a Noos kábelhálózat elnöke volt, így valóban egy üzleti szellemű, menedzsertípusú vezetőt kap a cég. Az biztos, hogy egy nagy fejezet lezárult - és bízunk benne, hogy egy újabb fejezet nyílik meg...

Ugyanakkor szeretném, ha egyszer újra a bájos kis tatu emblémája díszítené a cég termékeinek dobozait.
Viszont kár, hogy elment, de talán a cégnek is reformokra van szüksége.