A Cyberpunk 2077 fejlesztői nemrégiben a német Gamestar egyik podcastjében vendégeskedtek, ahol rengeteg érdekességet elárultak az ősszel megjelenő játékról. Nézzük, mi minden derült ki a beszélgetésből!

  • Több mint 700 fő dolgozik a játékon.
  • A pályadizájn terén akkora ugrásra számíthatunk, mint a The Witcher 2 és a The Witcher 3 között.
  • Nagyjából háromszor annyi különböző módon teljesíthetjük a küldetéseket, mint a The Witcher 3-ban. Úgy közelítették meg, hogy "mi a lehető legostobább dolog, amit a játékos tehet, és hogyan tud folytatódni ezt követően a misszió?", így lényegében csak a halál jelenhet kudarcot. Példa: meglőnek, és ahelyett, hogy harcolni kezdesz, inkább elmenekülsz, majd veszel egy hamburgert – de a küldetésnek ekkor is folytatódnia kell.
  • Egy küldetés befejezésekor nem teszik azt félre, amíg a többin dolgoznak, hanem folyamatosan próbálgatják a megjelenésig, hátha találnak valami hibát, vagy jön egy ötlet arra, hogy még jobbá tegyék.
  • Több mint ezer olyan NPC lesz a játékban, melynek egyedi napi rutinja van.
  • Igyekeztek kevésbé túlzsúfolni a térképet ikonokkal, mint a The Witcher 3 esetében, gondolva azokra, akik mindent teljesíteni szeretnétek.
  • Amikor bejelentették, hogy Keanu Reeves benne lesz a játékban, akkor valójában már több mint egy éve megvoltak ezzel, és nagyon büszkék arra, hogy ez nem szivárgott ki.
  • Az E3-as bemutató óta jelentősen megváltozott a közelharc a játékban.

És hogy mikor fogjuk látni mindezt mozgásban is? A Cyberpunk 2077 következő gameplay bemutatója – némi csúszást követően – június 25-én lesz.