• A Cyberpunk 2077 FPS-nézetet fog használni
  • Emiatt többen attól féltek, hogy szerepjáték helyett egy egyszerű lövöldét kapunk
  • Azonban ilyesmiről szó sincs a fejlesztők szerint
  • Maga a harcrendszer például statisztika alapú lesz, nem fogunk egy lövéssel leszedni mindenkit

A Cyberpunk 2077 alighanem napjaink egyik legjobban várt játéka, azonban többen így is aggódni kezdtek, mikor megtudták, hogy a program belső nézetet fog használni, ugyanis attól féltek, hogy RPG helyett egy egyszerű lövöldét kapunk majd. Bár a készítők egyszer már megmagyarázták, hogy az FPS nézetre a jobb beleélés miatt van szükség, most újabb információk láttak napvilágot, melyek azt erősítik meg, hogy a Cyberpunk 2077 ízig-vérig szerepjáték lesz.

Maciej Pietras nemrég egy interjúban ugyanis elmondta, hogy a harcrendszer teljesen a statisztika alapú lesz majd. Azaz nem tudunk egy lövésből leszedni akárkit, ha mondjuk a fejét találjuk el, helyette számítani fognak a karakterünk tulajdonságai, valamint a célpontunk által viselt páncél és a különféle képességeink egyaránt. Ahogy Pietras fogalmazott, ha sok erőforrást fordítunk a lőfegyverekhez köthető képességeinkre, akkor annak a hatását látni fogjuk, amikor megpróbálunk kilyuggatni valakit.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!