• Egy hét alatt 5 millió dollárt folyt be a The Witness eladásaiból
  • Több mint 100.000 példány talált már gazdára
  • A fejlesztők szeretnék mihamarabb más platformokra is elhozni a programot

A The Witness megjelenését követően Jonathan Blow már Twitteren jelezte, hogy a kalózkodás ellenére is remekül fogy a brutálisan nehéz fejtörőkre fókuszáló program, olyannyira, hogy egy hét leforgása alatt többet hozott a konyhára, mint a fejlesztő korábbi remek programja, a Braid egy esztendő alatt (persze ez nem olyan meglepő, mivel a The Witness kétszer annyiba is kerül). Nos, Blow nem kertelt tovább, és egy a játék hivatalos oldalán megejtett posztban nem csak a premiert követő hét pontos bevételeiről, hanem az eladott példányszámokról is fellebbentette a fátylat.

Persze előbb szabadkozott egy keveset, hogy platformok szerinti bontásban nem tudja közölni az adatokat, mivel ezt különböző szerződések tiltják számára, de annyit elárulhat, hogy hét nap alatt 5 millió dollár folyt be az eladásokból, és több mint 100.000 példányt kapkodtak el a vásárlók a különleges hangulatú kalandból.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!

Blow azt is elárulta, hogy PC-n és PS4-en egyaránt jól fogy a program, egyik platform sem dominálj az eladásokat, ezt pedig a Steam Spy hozzávetőleges adatai is alátámasztják. A szakember szerint persze még mindig nem nullszaldós a projekt, hiszen a The Witness fejlesztése körülbelül 5 millió dollárt emésztett fel, a bevételekből pedig a különböző bolthálózatok is részesednek, ám ha nem történik „hatalmas gazdasági katasztrófa”, akkor sikerül annyi pénzt összeszedniük, amiből ismét belevághatnak egy remek játék elkészítésébe.

Előbb azonban azon dolgoznak, hogy még jobbá tegyék a The Witness-t, mivel sokan jelezték, hogy a PC-s verzióval driver-problémákba ütköztek, a PS4-s átirat esetében pedig az irányítási rendszer konfigurálását szeretnék megoldani a fejlesztők. Blow szerint a következő nagy feladatuk azonban az lesz, hogy más platformokra is megjelentessék a The Witness-t, így komolyan gondolkoznak az iOS, az Android, az Xbox One, és az OS X változatok elkészítésében.