Noha sokan szkeptikusak voltak az alternatív idővonalat kínáló Dune: Awakeninggel kapcsolatban, végül zajos sikert aratott az Age of Conant is jegyző Funcom túlélőelemekkel fűszerezett (értitek?) MMO-ja, hiszen nem elég, hogy kifejezetten szerette a szakma (amit jól mutat a 78 pontos Metascore), a játékosok zöme is elégedett volt a fejlesztők munkájával. Noha az elmúlt néhány hónapban eléggé megcsappant az érdeklődés az Arrakis kíméletlen világát elénk táró produkció iránt, a csapat továbbra is teljes gőzzel egyengeti a Dune: Awakening útját, nemrég jelent meg például a Lost Harvest nevű fizetős DLC, ami többek között új történetszállal, járművel és építőelemekkel várja az érdeklődést. Üröm az örömben, hogy hiába szólt nagyot a játék, a Funcom sajnos így is ajtót mutat néhány fejlesztőnek, mindezt szokás szerint az átszervezés jegyében.
„Az aktív fejlesztésről a live service-re való átállás, valamint a konzolos kiadásra való felkészülés megköveteli tőlünk, hogy átalakítsuk csapatainkat, valamint összpontosítsuk a stúdiók közötti erőforrásokat. Sajnos ez azt is jelenti, hogy búcsút kell vennünk a szeretett kollégáinktól” – olvasható a Funcom GamesIndustry.biz-nek küldött közleményében (via Eurogamer). „Ez a nehéz folyamat már most elkezdődik, és még nem tudjuk meghatározni a pontos hatását. Azon dolgozunk, hogy új lehetőségeket találjunk az érintettek számára” – folytatódik a bejegyzés, amiből sajnos nem derült ki, hogy pontosan hány alkalmazottat érint a döntés. Természetesen nem meglepő, hogy egy játék elkészülte után az adott stúdió megválik néhány fejlesztőtől, ám mindig szomorú, ha ilyen történik, pláne egy sikeres alkotás esetében.
A borítóképek forrása: Steam