• Az EA elmagyarázta, miért kellett pay-to-win elemeket tenni a játékba
  • A kozmetikai cuccok minden bizonnyal nem hoztak volna elég pénzt

Egy ideje megy a hacacáré a Star Wars Battlefront 2 kapcsán, mely azóta már átgyűrűzött más játékokba is, melyek egytől-egyig az Electronic Arts termékei. Hiába no, úgy tűnik tényleg trendi célpont lett mostanság a kiadó - hogy okkal, vagy anélkül, annak megítélését az olvasóra bízzuk. Mindenesetre a most következő és hasonló nyilatkozatok bizonyára nem sokat segítenek a helyzeten...

“Az egyik dolog, amire nagyon figyltünk, hogy ne sértsük meg a Star Wars kánont” - kezdte mondandóját Blake Jorgensen, az EA pénzügyi igazgatója a Credit Suisse éves technológiai, média és telekommunikációs konferenciáján - “Ez egy nagyszerű márka, melyet sok-sok éven át építettek fel, így ha kozmetikai elemekkel tömjük meg, akkor megsértjük a kánont. Darth Vadernek sem lenne értelme fehérben, a rózsaszínről nem is beszélve. Nincs gondom a rózsaszínnel, de nem hiszem, hogy ez megfelel az kánonnak. Szóval a külsőségek terén vannak dolgok amiket talán megtehetsz és vannak amiket nem, és a Lucasfilmmel együtt dolgozunk ezen. De végeredményben ez nem olyan egyszerű, mintha egy saját címmel tennéd meg ezt, ahol végülis mindegy. De a Star Wars esetében ez számít, mert a Star Wars rajongók realizmust akarnak”

Ha lehetne, csak egyetlen kérdést tennék fel Blake Jorgensen úrnak: Kedves EA, nem lehetett volna kihagyni, vagy később kivágni az egészet úgy ahogy van?

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!