• A Sucker Punch eddigi legnagyobb játéka lesz a Ghost of Tsushima
  • Az utolsó cseppeket is kisajtolják vele a PS4-ből

Az előző héten egy igen masszív gameplay bemutatót láthattunk a PS4 minden bizonnyal utolsó nagy exkluzívjáról, a Ghost of Tsushimáról, melyről most további részletek derültek ki - például az, hogy ez lesz a fejlesztőcsapat eddigi legnagyobb játéka.

"Sokkal nagyobb lesz, mint az Infamous: Second Son, messze a Sucker Punch eddigi legnagyobb játéka, a tennivalókat és a játékteret tekintve is" - mondta Jason Connel, a Ghost of Tsushima kreatív direktora.

ghost-of-tsushima-messze-a-keszitok-eddigi-legnagyobb-jateka-lesz.jpg

Ahogyan arra a látványos bemutató alapján is számítani lehet, a játék mindent kisajtol majd a PS4-ből, amit csak lehet.

"Rengeteget tanultunk és igyekeztünk folyamatosan a technológiára építeni - csodálatos renderguruink vannak a Sucker Punch-nál. Sikerült az utolsó teljesítménycseppeket is kisajtolniuk, aminek köszönhetően elkészíthettük álmaink játékát. Ahogy azt bemutattuk, a játékban elég messzire el lehet látni, és ez nem csak valami trükk, el is juthatsz azokra a helyekre. Technikai értelemben elképesztő, hogy ezt képesek voltunk összehozni" - dicsérte csapatát Connel, aki nemrég arról is beszélt, hogy kihívásban nem lesz hiány a játékban.