• Közleményt adott ki a Bungie
  • A nemrégiben történt elbocsátásokkal kapcsolatban
  • A szöveg szerint ez az egyik legnehezebb hét a stúdió történetében
  • Emellett azt is elismerték, hogy nem figyeltek eléggé a visszajelzésekre a Destiny 2 kapcsán

Elég nehéz napokon van túl a több mint három évtizedes tapasztalattal rendelkező Bungie csapata, nemrégiben ugyanis hozzávetőlegesen száz alkalmazottnak mutatott ajtót az immáron a PlayStation család részét képező stúdió. Ennek okairól és körülményeiről az IGN készített egy terjedelmesebb riportot a nevüket elhallgató forrásokra hivatkozva, az egykori fejlesztők nyilatkozataiból pedig kiderült, hogy a leépítések hátterében a Destiny 2 iránti érdeklődés csökkenése, valamint a Light and Darkness Sagát lezáró legújabb kiegészítő, a The Final Shape kedvezőtlen előrendelői számai állnak. Nemrégiben maga a Bungie is kiadott egy hivatalos közleményt, amelyben elismerte, hogy nem ez a cég legboldogabb időszaka, sőt.

"Ez volt az egyik legnehezebb hét a stúdiónk történetében, mivel olyan emberektől váltunk meg, akiket tisztelünk és felnézünk rájuk" – olvasható a bejegyzésben. "Ezt a hetet azzal töltöttük, hogy támogattuk egymást, beleértve azokat, akik még a csapat részét képezik, valamint a barátokat és kollégákat, akik már sajnos nem." A legjobb Halo-epizódokat is jegyző gárda emellett elismerte, hogy kissé elveszítette a játékosok bizalmát, "köszönhetően" a nem túl acélos Lightfallnak, valamint a looter shooterhez érkező extra tartalmaknak. "Tudjuk jól, hogy sokatok bizalmát elvesztettük" – fogalmazott a Bungie. "A Destinynek meg kell lepnie és örömet kellene okoznia, ami az elmúlt időkben nem igazán sikerült. Ez azonban meg fog változni." – tette hozzá. A nyilatkozat alapján tehát reménykedhetünk abban, hogy a 2024 júniusában érkező The Final Shape inkább a remekül sikeredett The Witch Queenhez áll majd közelebb minőség terén, így visszacsábítva az időközben lemorzsolódott játékosok egy részét.