A PAX West keretein belül Mike Gamble és a BioWare csapata elég hosszan beszélgetett készülő játékukról, az Anthemről, belementek például az egyjátékos mód részleteibe, valamint a történetvezetésre és a „játék mint szolgáltatás” szemlélet előnyeire is kitértek. Ennek kapcsán Mike Gamble elmondta, hogy talán a legjobb a folyamatosan frissülő játékban, hogy nem kell esetenként akár hónapokat is várnunk egy-egy kiegészítő megjelenésére.

Gamble példaként a Mass Effect: Andromedát hozta fel, ami se a játékosok, se a kritikusok körében nem aratott osztatlan sikert, és ezért végül az egyjátékos DLC-t is visszamondták emiatt. Meglátása szerint ilyesmitől az Anthem esetében egyáltalán nem kell félni. Ahogy ő fogalmazott:

„Kijelenthetem, hogy az Andromeda esetében a megjelenés utáni tervek nem voltak olyan alaposan kidolgozva, mint az Anthemnél. A hosszútávú támogatást lehetővé tevő rendszerek és eszközök nem voltak elérhetőek.”