Chocho tesztelte a Bioware Montreal alkotását, a Mass Effect Andromeda, és a véleményét a következőképpen foglalta össze: "tartalmas és hangulatos akció-RPG, ami mégsem képes élni a lehetőségekkel. Sajnos nem lesz belőle klasszikus, de azért így is érdemel egy esélyt." A premier után már gyülekezni kezdtek a fekete fellegek a program körül: volt kavarás az egyjátékos sztori DLC-vel, a készítőket beolvasztották a Motive-ba, és mint tudjuk, a fejlesztés is katasztrófális volt.

Most a Bioware bejelentette, hogy befejezi a Mass Effect: Andromeda egyjátékos kampányának támogatását, az utolsó megjelent folt az 1.10-es volt, ezután már nem fognak újabb frissítések érkezni, a multiplayer azonban továbbra is javítva lesz. Vajon mi állhat a döntés hátterében? A Bioware szerint a programot arra tervezték, hogy az egyjátékos kampány után a történetvezérelt APEX multiplayer küldetések meséljék meg az Andromeda galaxis felfedezését, ugyanakkor továbbra is megjelennek majd képregények és regények, az elkövetkező hetekben pedig a multiplayerrel foglalkozó részleg elmondja a terveit, hogy mivel akarja folytatni az egyelőre még élő, lélegző (ki tudja, meddig) többjátékos komponens támogatását. 

Szerintetek helyes döntést hozott a Bioware?

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!