
A demó mindössze 795 megabyte lett, ami manapság egész barátságos méretnek mondható. A telepítés után egy hangulatfokozó intrót láthatunk, mely még jobban feltüzeli az amúgy is izgatott rajongót. A főmenübe értve a szokásos videóbeállítások után két különböző játékmódban tehetjük próbára magunkat, illetve a játékot: az egyik egy gyorsulási futam, a másik pedig egy hagyományos verseny. A
gyorsulás a videókból már jól ismert "sivatagos" pályán zajlik, míg a
sima etap esetében egy belvárosi környezetben kell kiakasztanunk
a sebességjelzőt és elsőként beérni a célba. Szerencsére nitrót is használhatunk mindkét alkalommal, megkönnyítve a törésmodell tüzetesebb vizsgálatát...
Már a PGO szervereiről is tölthetitek a demót, úgyhogy csak a sávszélesség állhat az útjába annak, hogy kipróbálhassátok az Electronic Arts legújabb slágercímét, és szemtanúi legyetek a zseniális füst- és törésmodelleknek, illetve átélhessétek a száguldás féktelen élményét. Tehát nincs más hátra, irány a letöltés szekciónk, hogy aztán a kipróbálás után még türelmetlenebbül várhassátok a teljes verziót!
Addig is találhattok néhány ütősebb háttérképet és jópár új demó screenshotot a galériánkban!
- a stílusváltás: nekem nagyon bejött ez a design a versenypályákkal, a menükkel (bár itt még lehet finomítani), és a zenékkel együtt. a kommentár remek, a kamerakezelés egyedi, szóval minden rendben.
- grafika: szép, jól skálázható, bár én az előzetes képek alapján valamivel többet vártam (még max beállításon is)
- sebességérzet: amikor először 6osba váltottam szinte beleszédültem, aztán néhány verseny után sajnos már nem volt annyira fenomenális
- irányítás: néhány perc alatt megszokható, szerintem nem sokban tér el a korábbi nfs-arcade stílustól
- fizika, törésmodell: hááát, ezen a téren remélem fejlődik még a játék a megjelenésig: a fizikába az arcade stílus miatt nem kötnék annyira bele, de a törésmodell kegyetlenül felületesre sikerült (eddig)
- játékélmény: ezen a téren sztem a hangulat a játék legnagyobb ütőkártyája, bár a versenyek (az utóbbi nfs-ekhez hasonlóan) elég könnyűre sikeredtek, még a king fokozat sem nyújt túl nagy kihívást. szerencsére a nehezítés lehetősége adott: a manual, de főleg a manual clutch (RULZ) sebváltási beállítással nagyon jól szórakoztam racer és king fokozaton 1aránt
Összegezve: minden szőrszálhasogatásom ellenére nekem nagyon tetszett a demo, ha a törésmodellen és a king fokozat nehézségén dolgoznak még 1 kicsit az ea-s fejlesztők (nameg eltüntetik a bugokat) a megjelenésig, akkor.....nos......jó lesz!
Aki leszólja az nem ért a játékokhoz, vagy az autókhoz!
Egyébként igazad van, érdekes, hogy egy demó alapján milyen sokan meg tudják ítélni a végleges játékot.
Milyen analóg karral próbáltad?
Nekem Saintek P990 van és b***ik a kalibrációra.
Hát akkor ennyi.
Samu !
A "pimp my ride nigga" duma HATALMAS !
És még csak annyit (zárszóként - részemről),hogy én azt vettem észre,hogy az utóbbi NfS részek óta divattá vált a szériát fikázni. (vagy ez inkább az EA-nak szól,mentom ??)
De szerintem ez nincs rendjén. Ha visszaemlékeztek,eddig -az Underground óta- mindenki majdmegveszett az épp aktuális részekért,aztán később persze a porig alázta. Talán a MW az egyetlen kivétel,azt a nép még most is kajálja.
Nem igazán értem,miért kell ez.
Van egy zéró tartalmú demónk,ami grafix szempontjából a helyén van (stílusban meg kinek tetszik,kinek nem).
A hangok-zenék szintén rendben,a fizika árkádos,van némi rongálódás (eddig nem volt!!!),a játékmenteről meg a tuningról semmi info.
Úgyhogy -szerintem- igen korai még lehúzni a cuccost.
Pedig itt az emberek 2/3-a ezt teszi,majd miután megszerezte,szépen végig is játsza majd.
A gyermek még meg sem született! Ne temessük hát máris !!!
A sivatagi versenyt nagyon jó ötletnek tartom, az nfs 1-re hasonlít ami anno nagyon tetszett. Szerintem az irányítással nincs gond, 5 perc alatt megszoktam mint a többi nfs-ben. Grafika is jó. Igazából a drift versenyre voltam a legkíváncsibb de azt pont nem rakták a demo-ba.
negatívumok:
- nincs belső nézet
- ha már törés modell van benne akkor már a kaszni is törjön/horpadjon pl:tető. nemcsak a spoilerek
- normális fordulatszámmérő(minden kocsihoz az eredeti),turbo nyomás kiírása (pl.2 bar)
nemcsak két ++ - jel legyen ott.
Irányítással nem tudom mi a probléma, nekem elég egyszerűen sikerült megszokni...billentyűzettel szinte csak pöckölgetni kell a gombot, nem tenyerelni...ez lehet a probléma.
Bár ez az NFS már nem is NFS...
Lehangolt vagyok. Már azt is megbántam, hogy 2 csillagot adtam rá a letöltésnél...