• A ray tracing állandó társunk lesz a Marvel's Spider-Man 2 során
  • Függetlenül attól, hogy milyen grafikai beállítást választunk
  • Erről Mike Fitzgerald és Jeannette Lee beszélt
  • A legújabb Pókember kalandban csúcsosodik majd ki mindaz, amit az Insomniac a PS5-ről tanult

Minden egyes bemutató után egyre jobbnak tűnik a Sony idei legnagyobb dobása, avagy a Marvel's Spider-Man 2, ami immáron két protagonistával és az elődnél kétszer nagyobb térképpel igyekszik visszacsábítani a halóhintázás szerelmeseit. Peter Parker és Miles Morales vadászattal tarkított története szinte biztosan ott lesz az év legjobbjai között (ami elég nagy szó, tekintve, hogy kifejezetten ütősre sikeredett ez az esztendő), főként, ami a prezentációt illeti, hiszen New York még egyetlen videójátékban sem volt ilyen gyönyörű és részletes. A programot hegesztő Insomniac Games mostanra elég jól kiismerte a PlayStation 5 rendszerét és tudását, mivel több játékot is fejlesztett a japánok jelen generációs gépére – ezek közül messze a Ratchet & Clank: Rift Apart mondható a leglátványosabbnak. Éppen ezért nem tűnik túlzásnak a fejlesztők azon állítása, miszerint az október 20-án érkező Pókember kalandban csúcsosodik majd ki a hardver terén szerzett tapasztalatuk, amit mi sem bizonyít jobban annál, hogy még a teljesítményt preferálók is élvezhetik majd a ray tracing jótékony hatását.

Minderről a stúdió alapvető technológiáért felelős igazgatója, Mike Fitzgerald és Jeannette Lee projektigazgató beszélt az IGN-nek, kiemelve, hogy az általunk választott grafikai beállítástól függetlenül is bekapcsolva marad a sugárkövetés, így magasabb képkockaszám mellett is letaglózó látványra számíthatunk. "Ebben a játékban lényegében szériatartozék lesz a ray tracing" – mondta Fitzgerald. "Nincs olyan mód, amelyben ki van kapcsolva ez az opció, nemes egyszerűséggel nem volt szükség ilyen korlátozásra. A fejlesztés során rájöttünk, miként vagyunk képesek átadni a szerintünk definitívnek mondható látványvilágot, és szeretnénk, ha ezt minden felhasználó megtapasztalná." Emellett a legutóbbi State of Play során már prezentált gyorsutazásról is ejtettek pár szót, ismételten kalapot emelve a burkolat alatt duruzsoló SSD előtt, amely lehetővé teszi, hogy egy szempillantás alatt tudjunk váltani a főszereplők között. Technológiailag tehát mindenképp kimagasló teljesítményt várhatunk a Marvel's Spider-Man 2-től (innentől bele sem merünk gondolni abba, hogy mit fog tudni kisajtolni a PS5-ből mondjuk a Naughty Dog), remélhetőleg a sztori és a játékmenet is képes lesz felnőni a külsőségekhez.

Októberben újra behálózza a szívünket a barátságos és közkedvelt Pókember! Jön a Marvel's Spider-Man 2, amit már előrendelhettek a Konzolvilágnál!