• Érkezik a DLC
  • Méghozzá április 19-én
  • De csak PS5-re
  • És ennek jó oka van

Sokan már a Horizon Forbidden West Burning Shores DLC-jének bejelentésekor felhúzták a szemöldöküket, hogy a bővítmény csak PS5-tulajdonosok számára lesz elérhető, így Aloy utazása megszakadt mindazok számára, akik az eredeti játékkal PS4-en játszottak. Ez problémás lehet mindazoknak, akiknek még nincs PS5-jük, de a játék rendezője, Mathijs de Jonge pontosan felvázolta, hogy a konzol erősebb specifikációi miben segítettek a DLC-ben.

A PlayStation.Blognak nyilatkozva elmondta, hogy az eredeti játék fejlesztése elég trükkös volt, mivel mindent, amit hozzáadtak, egyszerre kellett optimalizálni PS4-re is. Most, hogy a stúdiót nem korlátozza a PS4, de Jonge elmondta, hogy a csapat "képes volt előre törni", és hogy a világ sokkal részletesebb lesz, mivel a Guerrillának sikerült "rengeteg tevékenységet belezsúfolnia" a PS5 jobb feldolgozási teljesítményének köszönhetően. Ami még érdekesebb, hogy egy kis célzást is elejtett egy olyan, a Burning Shores-ban csúcspontnak számító harccal kapcsolatban, amelyet nem lehetett volna megcsinálni a pre-gen hardveren, mivel "sok memóriát és feldolgozási teljesítményt" igényel. Ezt a harcot epikusnak írta le, de további részletekbe nem bocsátkozott, így a képzeletünkre bízza, hogy vajon mi ellen szállhat szembe Aloy a DLC-ben.