Sokkal többet nem tudunk a projektről, bár az itt oldalt látható kép azért mesél pár dolgot. Ezek szerint négy alaptulajdonságunkat tudjuk "húzni", külön fejlődik a pusztakezes, közelharci és távolsági támadás, és a klasszikus RPG-szabályok szerint perkek adódnak hozzá képességeinkhez. Érdekes viszont, hogy ebből a képből az is kitűnik: mágia egyáltalán nincs (ami egy barbár esetében azért erősen kötelező jellegű, és kihagyását meg is kell köszönni a fejlesztőknek), hiszen sem mana, sem IQ nem látható, ezzel szemben szerepel a stamina (amely elképzelhetőn belejátszik az attakjainkba, sőt akár a speciális támadásokba is), és a mind a négy attribútum is a harchoz szükséges. Az is leolvasható, hogy készletünk súlya is szerepet kap, hasonlóan például az Oblivionhoz. A többi kép kezelőfelületének elemzése pedig azt mutatja, hogy akárcsak mondjuk a Sacred esetében, egész sor, jelen esetben 10 fegyvert is berakhatunk gyorselérésbe, melyeket egy-egy gomb lenyomásával ránthatunk elő, nyilván az adott ellenségnek, szituációnak megfelelően.
Maga a látványvilág nem vág földhöz minket, jegyezzünk azonban meg két dolgot: az egyik, hogy a srácok saját motort használnak, ami például az I of the Dragonban jól muzsikált (nem az volt a cucc baja...), és azóta továbbfejlesztették DX9-kompatibilisre. A másik, hogy ehhez mérten a gépigény is szerény: 1 GHz proci, GeForce 2, fél giga RAM. A játékhoz galériát és egy rövidke trailert is mellékeltünk, mely már a nemzetközi kiadó, az Excalibur Publishing felügyelete alatt készült; e hír aktualitása épp az, hogy a május 27-én az angol cég és az orosz jogtulajdonos Akella között létrejött megállapodásnak megszületett eme első, mozgékony gyümölcse.