• Augusztus 31-én érkezik a Sifu nyári frissítése
  • Különféle módosítókat, pontozási rendszert, és két ruhát is tartalmaz

Sokakat meglepett az Absolver készítőinek harcművészetekre építő játéka, a Sifu, az ugyanis nem egy szimpla csihi-puhi volt, hanem egy időzítésen alapuló, kimondottan nehéz cím. A csalódott hangok miatt a Slocap kénytelen volt kiadni egy skálázható nehézséget biztosító frissítést, az augusztus 31-én érkező új update azonban nem egy ahhoz hasonló kényszerlépés, hanem egy, már régóta bejelentett csomag, ami különféle extrákat, és új kihívásokat hoz a programba.

Érkeznek többek között új módosítók, melyekkel növelhető/csökkenthető például az élet (előbbi további könnyítést jelent azoknak, akiknek túl sok a kihívás), de beállíthatjuk például azt is, hogy az ellenfelek ignorálják a blokkolást, így kizárólag a kitérésre hagyatkozhatunk, mint védekező mechanizmus. Az új pontrendszer szinte minden megmozdulásunkat figyelni fogja, és ezek alapján fogja értékelni a hatékonyságunkat, valamint, hogy mennyire változatos módon abszolválunk egy-egy összecsapást. Mindezek mellett pedig két új kosztüm is érkezik, az egyik A rajtaütés című filmből ismerős Enforcer armor, a másik pedig a Master hand.