• Több pályát is kivontak a Call of Duty: Modern Warfare 3-ból
  • Persze csak ideiglenesen
  • Mivel akadnak problémák a spawn-rendszerrel
  • Könnyedén előfordulhat, hogy az ellenfelek mellett éledünk újra

Mostanra már megszokhattuk, hogy akadnak problémák az aktuális Call of Duty-epizód indulásakor, az idei rajt azonban még az eddigieknél is rázósabbra sikeredett, mivel az eredetileg prémium DLC-nek indult, a jelentések alapján mindössze másfél év alatt készült Modern Warfare 3 annyi sebből vérzik, mint egy kezdő játékos az első multiplayer meccsében. A kampány például egy merő rémálom lett, amit meg a vajszívű újságírók is borzalmasnak minősítettek, de emellett a többjátékos móddal is akadnak problémák, pláne a spawn-rendszert illetően.

Ahogy azt a mellékelt képsorok is mutatják, simán előfordulhat, hogy az ellenfelek mellett éledünk újra egy-egy elhalálozást követően, az Activision éppen ezért már 9-én jelezte, hogy a Quarry, a Rundown és a Scrapyard ideiglenesen kikerül a Hardpoint játékmódból, hogy elejét vegyék a népharagnak (ami már így sem kicsi, ugyebár). Egy nappal később pedig bejelentették, hogy a Karachit is kiveszik a Cutthroat módból, szóval a 16 pálya közül már több olyan is van, ami nem érhető el mindenhol. Az elkövetkezendő hónapokban újabb játszótereket is kapunk majd, reméljük, hogy azok esetében már figyelnek a szakik az ilyen "apróságokra".

Vadonatúj missziókra és masszív többjátékos-élményre számíthatsz a Call of Duty: Modern Warfare 3-ban, amit most a kosárba dobhatsz a Konzolvilágnál!