Még mindig alig akarjuk elhinni, hogy két francia sulis srác hozta össze a világ legvalósághűbb lövöldözős játékát. A Reissad Studo tavaly nyáron tette közkinccsé a Bodycam első korai hozzáféréses változatát, a fejlesztés pedig azóta is aktívan zajlik. Az Unreal Engine 5-ben készített hiperrealisztikus FPS hagyományos gameplay felvételeit a gyakorlatlan szem simán összekeverheti valódi testkamerás felvételekkel (pontosan ez a fejlesztők célja), így nem csoda, hogy iszonyatosan félelmetessé válik ez az egyveleg, ha még az élőholtakat is a pályára engedjük. A fejlesztők X-en osztották meg az első látnivalót a készülő zombimódból. Nagyon para!

Habár a zombimód eredetileg egy egyszerű, halloween idejére szánt update-nek indult, végül egy jóval nagyobb frissítéscsomag részévé vált. A Bodycam fejlesztői Steamen egy friss blogbejegyzésben meséltek arról, hogy milyen tempóban gyorsult fel az elmúlt hetekben és hónapokban a játékuk fejlesztése. Az eredetileg mindössze két főt számláló csapathoz új programozók, művészek és játéktervezők csatlakoztak, a készülő játékot pedig Unreal Engine 5.2-ről 5.5-re ültették át, ami amellett, hogy sok új lehetőséget megnyitott a készítők előtt, rengeteg technikai buktatóval is járt. A francia csapat azonban szakadatlanul dolgozik nemcsak a már meglévő rendszerek megerősítésén, de a később megjelenő tartalmak előkészítésén is. Már tervben van az 1.0-ás megjelenés és kezd alakot ölteni az azt követő roadmap is. Hivatalos megjelenési dátumunk azonban sajnos még továbbra sincs.

Borítókép forrása: Reissad Studio