Oly sokszor hallhattuk már, hogy nagyobb játékcímek PC-s és konzolverzióinak grafikája között nem sok különbség van, hogy egyenesen üdítőnek hangzik egy olyan kijelentés, hogy a Borderlands esetében igenis lesz különbség, méghozzá nem is csekély. Randy Pitchford, a Gearbox vezérigazgatója nemrég azt nyilatkozta, hogy nemcsak egyszerűen jobb lesz a PC-s megjelenítés, hanem egyenesen "bealázza" a konzolosokét.
"A kép részletessége tekintetében a PC-s verzióval köszönőviszonyban sem lesznek a konzolosok — persze csak abban az esetben, ha megvan hozzá a megfelelő hardver." — nyilatkozta Pitchford a Rock Paper Shotgun portálnak.
Persze Pitchford azt is elismeri, hogy a konzolverziónak is megvannak az előnyei, hiszen a kanapéról játszani térhangzással hatalmas élmény, ugyanakkor PC-n nemcsak a grafika jobb, de egérrel és billentyűvel még mindig kényelmesebb FPS-t irányítani.
Mindenesetre mi PC, Xbox 360 és PS3 verziók közül választhatunk, amikor október 20-án megjelenik a játék.
"A kép részletessége tekintetében a PC-s verzióval köszönőviszonyban sem lesznek a konzolosok — persze csak abban az esetben, ha megvan hozzá a megfelelő hardver." — nyilatkozta Pitchford a Rock Paper Shotgun portálnak.
Persze Pitchford azt is elismeri, hogy a konzolverziónak is megvannak az előnyei, hiszen a kanapéról játszani térhangzással hatalmas élmény, ugyanakkor PC-n nemcsak a grafika jobb, de egérrel és billentyűvel még mindig kényelmesebb FPS-t irányítani.
Mindenesetre mi PC, Xbox 360 és PS3 verziók közül választhatunk, amikor október 20-án megjelenik a játék.
Hála Creative nak és Fatal1ty-nek. X-FI.... stb.!!!!
"Ö ezt a rajzfilmes grafikát elnézve nem hiszen hogy különösebben megtépázná a vasamat..."
Azért ne legyél benne biztos, ugyanolyan cell-shaded cucc mint a PoP és már az is ordított a min kétmagos prociért (igaz, manapság már mi nem)