• A Diablo 4 játékosok többsége még nem ért a kaland végére
  • Ez a legutóbbi Campfire Chat stream során derült ki
  • A felhasználók pedig a hagyományos kazamatákat választják a nightmare variációk helyett
  • Így a Blizzard csökkentette az utóbbiak nehézségét

Mivel már csaknem két hete megjelent a nagy várakozások övezte Diablo 4 (produkált is azóta néhány impozáns számot), az ember könnyedén azt gondolhatná, hogy azóta szinte minden játékos végigszaladt a kampányon, hogy belevesse magát az endgame tartalmak által biztosított kihívásokba. Nos, a jelek szerint ez mégsem így van, hiszen a legutóbbi Campfire Chat stream során maga a program rendezője, Joe Shely árulta el, hogy a többség bizony eléggé komótosan halad a sztoriban, így elég sok olyan felhasználó van, aki még nem ért a kaland végére.

"Az emberek jelentős többsége még nem fejezte be a játékot." – mondta Shely a beszélgetés során. "Persze az elkötelezett játékosaink, illetve azok, akik nézik ezt a streamet, sokkal gyorsabban szaladtak végig a programon." A diskurzus során egyébként szó esett a Diablo 4 lényegi részét képező kazamatákról is, melyek kapcsán kiderült, hogy bár a nightmare variációk számítanak az endgame tartalmaknak, a felhasználók egy része inkább a hagyományos dungeonökben próbál szerencsét, mivel az előbbi túlságosan is nagy kihívást nyújt. A Blizzard éppen ezért úgy döntött, hogy csökkenti a valóban rémálomba illő pályák nehézséget, valamint növeli a megszerezhető XP mennyiségét, így ösztönözve a játékosokat arra, hogy inkább a nightmare verziókban kergessék a zsákmányt. Emellett a normál kazamatákat is nerfelték a fejlesztők, hogy ne lehessen bennük tapasztalati pontot farmolni, az elit ellenfelek számát pedig egységesítették annak érdekében, hogy egyes terepek ne élvezzenek előnyt más helyszínekkel szemben. 

A Blizzard lőtt pár öngólt az elmúlt években, de a Diablo 4-gyel mindent kijavíthatnak. Ha érdekel a Diablo 4, megtalálod a Konzolvilág kínálatában.