A Treyarch védi a Black Ops II grafikusmotorját
A Treyarch játéktervezője állítja, hogy sosem értette, miért szidják sokan az IW3 Engine-t, mikor garantált a 60 fps, és a grafika is kifejezetten jól néz ki a gyors sebesség mellett. <br />
"Bárki, aki a motort fikázza, gondoljon arra, hogy a 60 fps miatt szereti mindenki. És emellett gyönyörű dolgokat művelhetünk vele -- ez egyébként annak köszönhető, hogy az évek során nagyon kiismertük, és egyre több dolgot tudunk javítani, például a fényeket. Az emberek ráadásul úgy emlegetik az engine-t, hogy nem veszik figyelembe: az eltelt hat év alatt annyit módosult, hogy már egy másik motorra sem hasonlít. Kicseréltük a felhasználói felületet, a játékelemeket kezelő rendszert, mindent. Számomra egyébként tök érthetetlen ez az egész. 60 fps-sel renderel és nagyon szépen néz ki, hol itt a baj?"
Nos, ehhez kár lenne bármi mást hozzáfűzni -- főleg, hogy a kommentelőink úgyis megmondják majd a tutit. A Black Ops II novemberben jön PC-re, Xbox 360-ra, PS3-ra, és persze Wii U-ra.