A Treyarch játéktervezője, David Vondehaar az OXM-nek nyilatkozta, hogy személy szerint meg van elégedve a játékot hajtó grafikusmotorral. Az egykor a Quake III technológiára épített, de azóta vagy ezerszer újraírt IW3 Engine gyakorlatilag végigkísérte a Call of Duty sorozat karrierjét, ám mindez idáig semmi baj nem volt vele, sőt.

"Bárki, aki a motort fikázza, gondoljon arra, hogy a 60 fps miatt szereti mindenki. És emellett gyönyörű dolgokat művelhetünk vele -- ez egyébként annak köszönhető, hogy az évek során nagyon kiismertük, és egyre több dolgot tudunk javítani, például a fényeket. Az emberek ráadásul úgy emlegetik az engine-t, hogy nem veszik figyelembe: az eltelt hat év alatt annyit módosult, hogy már egy másik motorra sem hasonlít. Kicseréltük a felhasználói felületet, a játékelemeket kezelő rendszert, mindent. Számomra egyébként tök érthetetlen ez az egész. 60 fps-sel renderel és nagyon szépen néz ki, hol itt a baj?"

Nos, ehhez kár lenne bármi mást hozzáfűzni -- főleg, hogy a kommentelőink úgyis megmondják majd a tutit. A Black Ops II novemberben jön PC-re, Xbox 360-ra, PS3-ra, és persze Wii U-ra.