• Casey Hudson állítja, az Anthem klasszikus Bioware-játékokra fog hasonlítani
  • Legalábbis a világ, a karakterek és a sztori szempontjából
  • Nem követik el azt a hibát, amit a Mass Effect: Andromedával elkövettek
  • Vagyis, hogy nem zárják le a sztorit egy DLC miatt, ami aztán sosem jelenik meg

Sokan sokfélét mondanak a Mass Effect: Andromedára, de egyvalamiben minden fél megegyezhet: a sztori távolról sem teljes. A játék úgy ért véget, hogy belengették az utolsó Ark hajó érkezését, amin ott lettek volna a quarianok. Vártuk a DLC-t, találgattunk azzal kapcsolatban, aztán egyszer csak bejelentették, hogy nem készül el, de majd egy könyvben megismerhetjük a sztorit.

A Bioware feje, Casey Hudson – aki egy rövid Microsoftos kitérő után tért vissza a stúdióhoz – egy blogpostban írt arról, hogy nem csak a játékosokat, de őket is frusztrálja, hogy nem készülhetett el az Andromeda DLC-je. Ugyanakkor megfogadták, hogy az ehhez hasonló eseteket a jövőbeni játékokban meg kell oldaniuk. Vagyis kidolgozott világokat és karaktereket, valamint teljes történeteket kell szállítaniuk, amik új élményt adnak.

Az Anthem Hudson írása szerint ilyen lesz, ennek szellemében készült, csak itt a barátainkkal együtt élhetjük át az élményt, szemben a klasszikus Bioware-játékokkal, amik ugye az egyszemélyes játékmódban jeleskedtek. Ennek ellenére Hudson állítja, hogy ha mindent jól csinálnak, nagyon is benne lesz a stúdió kvintesszenciája.