
Például a rövidfilmekben szereplő színész hangját és arcát halljuk, illetve látjuk majd a játékban és az ő mozgásának a mo-cap felvételeit is felhasználják, a dizájnerek pedig a filmesek fegyverszakértőjével dolgoztak közösen, hogy tanulmányozzák, hogyan is néz ki egy valódi, működő modell az Ezio által használt fegyverekből, megtudják, mely animációkon kell még dolgozniuk, milyen súlyú pontosan szerkezet, szóval kicsit élethűbb lesz a dolog.
Az Assassin’s Creed 2: Lineage név alatt röviddel a játék előtt megjelenő rövidfilmeket tehát élő szereplőkkel forgatják le, a játékban látható helyszíneket lemodellezve, így akár meg is látogathatjuk majd azokat, és ezt a készítők egyedi módon keverik a CGI használatával, hasonlóan a fent említett mozifilmekhez. A játék történetének a közvetlen előzményét mutatják így be nekünk, egészen pontosan Giovanni, Ezio apja halálát és annak körülményeit, hogy a főszereplővel együtt mi is gyűlöljük a gonosz nemeseket, de említést tesznek arról is, miként fonódtak össze a templomosok az olasz nemességgel.
A minőségre biztos nem panaszkodhatunk majd, mert a Hybride kiváló munkájáról híres, a rendező, Yves Simoneau pedig elismert szakmai körökben, többek között Emmy-díjat is kapott már. A játékon dolgozó kreatív csapat, köztük Jade Raymond, mint az Assassin's Creed egyik, gyártásért felelős producere, természetesen végig felügyeli a filmek készítését, hogy tökéletesen illeszkedjenek a játékhoz. De lassan ideje már magáról az AC 2-ről is beszélni -- csapjunk is bele!
A történet ugyebár azzal indul, hogy Ezio elveszíti szeretteit, mert Itália legfontosabb családjai összefogtak ellenük, és ennek megbosszulása a fő motivációja bérgyilkossá válásának. Megbélyegzik, mint árulót és bűnözőt, az őrök pedig, akik régen tisztelték, most vadásznak rá. Azok az emberek pedig, akik korábban azt ígérték, mellett lesznek, ha szüksége lesz rá, ellene fordulnak. Ezután rájön, hogy a zsoldosok, a prostik és a tolvajok nem olyanok, akiktől félnie kellene, hanem ők a legmegbízhatóbb emberek. Így az alvilág válik a családjává.

Mario már a játék elején a szárnyai alá veszi Eziót, hogy alapvető harci képzésben részesítse.

A tolvajcéhet üzletként kezeli, ami inkább hasonlít a maffiára, mint egyszerű zsebmetszők gyülekezetére. Vannak legális üzletei, melyekben tisztára moshatja a megszerzett pénzt, és alaposan megválogatja a célpontokat. Embereivel nem mennek átlagemberek után és nem követnek el kisstílű tetteket, inkább Robin Hoodra emlékeztetnek annyiban, hogy a korrupt nemesek az áldozataik, és soha nem vesznek el annyit, hogy fájjon, kivéve, ha személyes a dolog.
Antonio lát fantáziát Ezióban, ő lehet az a titkos fegyver, akire szükség van ahhoz, hogy megnyerje a saját háborúját a nemesekkel szemben. Alaposan próbára teszi hősünket, hogy megbizonyosodjon, készen áll a feladatra. Ezio a mi segítségünkkel természetesen nem okoz csalódást, és hamarosan nagy segítségére lesz Antoniónak.

Mikor Ezio eldönti, hogy visszavág azoknak, akik keserűségéért felelősek, Paula tudja, hogy nem lehet erről lebeszélni, így megpróbál neki segíteni, hátha úgy életben marad és sikerrel jár.

Mások segítségére is számíthatunk majd, köztük lesz Machiavelli és Leonardo da Vinci is. Utóbbi a barátunkká is válik, mi pedig az ő tesztbábujává -- olyasmi szerepe lesz, mint Q-nak a James Bond-történetekben.
Az első résszel ellentétben nem csak a szerzetesek közé vegyülhetünk el, hanem bármelyik, együtt közlekedő NPC csoporthoz csatlakozhatunk, hogy csökkentsük lebukásunk esélyét. Nem 100%-os módszer, mert ahogy azt az E3-as videóban is láthattátok, az őrök a búvóhelyeken is kutatnak utánunk, de sokszor egyszerűbb lesz így átjutni a városon. (Az NPC-k formációkba és nagyobb tömegekbe is rendeződhetnek.)
Ezio már lopni is tud bárkitől és szüksége is lesz a pénzre, hiszen a folytatásban szerepet kap a gazdaság is. A bankrendszer a játék története előtt néhány évvel alakult ki, ezzel együtt a cserekereskedelem elkezdett csökkenni, a pénzérméknek pedig értéke lett. A nagyobb olasz családok jó része bankot nyitott, hogy így próbáljon tovább gazdagodni. Mivel most lesz pénzünk, mi dönthetjük el, milyen fegyvereket akarunk használni, nem a játék adja őket nekünk bizonyos szinteken.
A kemény munkával megszerzett pénzt el is szórhatjuk, szó szerint, hogy például a koldusokat lerázzuk magunkról vagy eltereljük egy csoport figyelmét -- de akár mérget is vehetünk, amit a rejtett pengénkre kenve használhatunk. Az alábbi videóban ezt és más eddig nem látott dolgokat is láthatunk, például a rejtett pisztolyt, titkos helyek elérését és a kibővített "eagle vision"-ről (ugyanúgy szétnézhetünk, mint eddig, csak most már a célpontokat is láthatjuk és akár játék közben is használhatjuk egy kis ideig) is esik néhány szó:
Végezetül egy olyan változásról adhatok hírt, aminek minden bizonnyal nagyon örülni fogtok. Az első részből mindenki emlékszik arra, hogy könnyen lebukhattunk az őrök előtt és ez nem kihívás volt, hanem inkább átfordult frusztrációba. Ennek vége, a fejlesztők átdolgozták a hírhedtségünket követő rendszert! Mostantól a cselekedeteink határozzák meg, mennyire leszünk gyanúsak: ha túl sokszor szegjük meg a törvényt, "körözött" bűnözők leszünk.
Tehát minél többször ölünk például ártatlan embereket, mert mondjuk felidegesítenek minket, annál hírhedtebbek leszünk és annál inkább felfigyelnek ránk a járókelők, az őrök pedig egyenesen kutatni fognak utánunk. De nem kell aggódni, különböző trükkökkel lehet csökkenteni a körözöttségi szintünket, hogy akár újra ismeretlenné váljunk mindenki szemében. Ilyen lesz például a szemtanúk elhallgattatása örökre, a hírnökök megvesztegetése, de akár a falakra kiragasztott körözési plakátokat is letéphetjük.
Azt hiszem, nem nagy bátorság kijelenteni, hogy a folytatásnak nagyon jó esélye van arra, hogy minden téren túlszárnyalja elődjét, beleértve a bevételeket is. Ilyen körítéssel és ennyi extra tartalommal sikerre van ítélve. Már csak abban kell bíznunk, hogy sok más játékhoz hasonlóan ez nem fog késni és rendesen be tudják fejezni, azaz nem fog hibáktól hemzsegni, hogy egyből egy patch kiadására kelljen várnunk az élvezhető játékélményhez.
az a gép amibe be kellett feküdni konkrétan a játék lényege...
a fazon akinek már nemtudom a nevét az egy nagyon ősi lezármazottja a játék főhősének altairnak, és a gép révén a génjeiből próbálnak emlékekhez jutni
bár a játék a középkorban játszódik, az amit te játékknak látsz csak egy visszapillantás a múltba, amikor vége az akciónak felébredsz egy futurisztikus 22. században, kimászol a gépből és elmész aludni...
*De ha az előbbi ötletemet valósítanák meg, akkor nagyon kéne.
Nekem a koldusos poénja is tetszett.
érdekesek lesznek az újítások, de remélem, hogy az esszenciája azért megmarad
a titkos hely, amit mutattak a videóban, tényleg olyan mint a PoP
félek viszont, hogy ez a sok fény, rengeteg embert fog zavarni
a tetőkön követő emberek érdekesen hangzanak, bár az első rész kikötői részegei még mindig kísértenek (aki nem próbálta, az öljön meg egy őrt úgy, hogy egy részeg látja...