PC
Befutott a Team Fortress 2 legújabb frissítése, a Hatless Update, melyben sapkákat ugyan nem találunk, de újításokat igen. Ezek közül kiemelkedik a coaching, vagyis az a lehetőség, hogy egy barátunkat tanácsokkal láthatunk el játék közben azzal kapcsolatban, hogy miként játsszon. Abban az esetben persze, ha mi magunk sem vagyunk olyan veszett profik, sőt igazából azt sem tudjuk, hogyan kell jól játszani egy adott kaszttal, akkor sincs probléma, hiszen az új tréningekkel kitanulhatjuk a Demo Man, az Engineer és a Spy kasztok minden trükkjét.A Hatless Update továbbá elhozta azt a lehetőséget, hogy szavazzunk a következő pályáról vagy a kirúgandó játékosról, javított a hangminőségen, a festett tárgyak megjelenésén, a botok teljesítményén, összekapcsolta szervereket és a Steam azonosítókat, és csökkentette a játék memóriaigényét.
A Visceral Games elkezdte toborozni az embereket az Army of Two- és a Dead Space-sorozatok számára, illetve egy MI-programozót is keresnek egy „új akciójátékhoz.”
Érkezett három percnyi játékmenet a Jurassic Park-játékból.
A Battlestar Galactica Online-ban most már az irányításunk alá vehetünk egy csillagrombolót, vagy egy Cylon anyahajót. Természetesen a Galacticát továbbra is Adama irányítja majd, de ha elegendő pontot gyűjtünk össze, akkor egy órára megkapjuk a Pegasus, vagy a másodlagos Cylon anyahajó kormányát.
A Dungeon Siege III legfrissebb videójában Reinharttal ismerkedhetünk meg.
Hivatalos bejelentés még mindig nem érkezett, de az Australian Classification Board oldaláról megtudtuk, hogy a Burnout Crash a fiktív Crash City városában játszódik, ahol a játékosoknak az a feladata, hogy minél nagyobb kárt okozzanak azzal, hogy 120-szal beleszaladnak a forgalomba.
A Triptych elnökétől, David Riegeltől megtudtuk, hogy milyen állapotban volt a Duke Nukem Forever a 3D Realms bezárásakor.
„Mikor a 3D Realms májusban bezárta a kapuit, a játék nagyjából 75-80 %-ban volt kész a mostani állapothoz viszonyítva. Érdekes azonban, hogy ez egy felemás 80 százalék volt. A mesterséges intelligencia teljesen kész volt, a fegyverek képességei pedig már 90-95%-ban megvoltak, ahogy a pályák nagy része is, sőt ezek még most is megvannak. Sok fontos dolog azonban hiányzott: nem volt átívelő történet, sem dialógusok, és semmi sem volt megírva a karaktereknek.
A szereplők nagy része nem létezett, nem volt leprogramozva az NPC-k viselkedése, a fej-, szem- és szájmozgás, semmi sem. Nem volt zene, nem volt semmi megvágva; volt ugyan egy befejezés, de az sem készült el.”
A szereplők nagy része nem létezett, nem volt leprogramozva az NPC-k viselkedése, a fej-, szem- és szájmozgás, semmi sem. Nem volt zene, nem volt semmi megvágva; volt ugyan egy befejezés, de az sem készült el.”
Új képek a Witcher 2-ből:
A Blizzard Entertainment munkatársakat keres egy még be nem jelentett játékhoz, melyről most még csak annyit tudunk biztosan, hogy nem a Titan kódnevű MMOG.
A Bulletstorm első letölthető tartalma, a Gun Sonata DLC konzolra már letölthető potom 10 dolláros áron, PC-re azonban csak valamikor később fog megjelenni a három új Anarchy-arénát és két új Echo-pályát tartalmazó csomag.
Itt az utolsó Section 8: Prejudice trailer:
A Fable 3 vezető tervezője, Josh Atkins a Rock Paper Shotgun stábjának azt nyilatkozta, hogy nem kíván egy összedobott átiratot kiadni.
„Abban reménykedünk, hogy akik PC-re szerzik be a játékot, azt fogják mondani: igen, ez pontosan olyan, mint amilyennek szeretném, hogy legyen, nem olyan, mint egy félig kész átirat.
Nem szeretnék ujjal mutogatni, de vannak olyanok, akik sietve rakják össze a PC-s portokat, csupán a pénzre gondolva, ahelyett, hogy egy olyan játékot csinálnának, ami úgy irányítható, mint ahogy azt a platformon elvárnánk, s kihasználja annak képességeit.”
Nem szeretnék ujjal mutogatni, de vannak olyanok, akik sietve rakják össze a PC-s portokat, csupán a pénzre gondolva, ahelyett, hogy egy olyan játékot csinálnának, ami úgy irányítható, mint ahogy azt a platformon elvárnánk, s kihasználja annak képességeit.”
Garry Newman, a Garry's Mod megalkotója a napokban megpiszkálta játéka kalózverzióját, melyben most már az „Unable to shade polygon normals” hibaüzenet ugrik fel az illegális letöltők gépén. A kalózok természetesen nem örülnek a dolognak.
Nagyon jó Deus Ex: Human Revolution reklám érkezett, melyben a Sarif Industries termékeivel ismerkedhetünk meg.
Íme a Battlefield 3 legújabb, 12 perces játékmenet-videója:
Konzol
A Remedy egy új technológián dolgozik, amely szerintük „állva hagyja” az L.A Noire-féle animációkat. A fejlesztés alatt álló új eljárással milliméter pontossággal be tudják szkennelni a színész testét, ezzel hiteles mozgást elérve, majd az arckifejezéseket 64 referenciapont segítségével rögzítik, amivel a mérnökök szerint minden lehetséges érzelem megjeleníthető, sőt az utómunkálatok során csuszkákkal módosítani is lehet a mimikán, valamint különböző színezési effektekkel sérüléseket is könnyedén lehet ábrázolni.Az új technológia valószínűleg az Alan Wake 2-ben fog bemutatkozni.
A tavaly júniusban megjelent első Backbreaker nem volt kiemelkedő siker, de már jön a folytatás, melyben a NaturalMotion csapata igyekszik elkerülni minden korábbi hibát.
Az augusztusban érkező Backbreaker Vengeance továbbra is egy könnyed amerikai focis játék lesz, ezúttal azonban már egy négy főt támogató multiplayer módot is kapunk, ami az Euphoria motor által nyújtott részletes fizikának köszönhetően garantáltan érdekes élmény lesz.
Doom 3
Medal of Honor: Allied Assault
Return to Castle Wolfenstein
JÖHET!
Fps?
COD széria.
A Battlefield 3 videó király!
1. Operation Flhaspoint széria
2. Cod MW 2
3. Crysis 2
4. far-cry 2
GTA V remélem igaz és remélem IV és grafikát keverik majd a sanadreas játékmenettel
Single? BioShock, természetesen.
a hét kérdése: Hidden & Dangerous 2(bár ez TPS-is egyben) és a Half Life 2 és végül de nem utolsó sorban
hét kérdése: Bioshock, COD6