• Ryan Barnard, a Skull and Bones rendezője megosztott pár információt
  • Többek között azt, hogy nem a történeten lesz a hangsúly
  • Valamint, hogy szárazföldi küldetésekre is indulhatunk

Előző hónapban végre megjelenési dátumot kapott a Ubisoft hányatott sorsú kalózos játéka, a Skull and Bones. A november 8-án érkező címről kiderült már ez-az, a rendező, Ryan Bernard pedig nemrégiben újabb dolgokat osztott meg, hogy körvonalazódjon, miképp is néz majd ki a játékmenet. A legfontosabb, hogy, bár van a játékban történet, egyáltalán nem azon van a hangsúly, inkább csak kontextust kínál, mint például a Division esetében. Sokkal inkább a fejlődésen lesz a fókusz, az előrehaladás során, az Infamy szintet növelve egyre jobb tervrajzokra tehetünk majd szert, melyek által fejlődik a hajónk, a fegyverek, páncélok, így növelve az esélyeket az ellenfeleinkkel szemben.

Kiderült továbbá az is, hogy a játék nagy részét ugyan a tengeren töltjük, ez nem jelenti azt, hogy ne lennének szárazföldi szekvenciák. A szigeteken kereshetünk például kincseket, de különböző frakciókkal is interakcióba léphetünk. Arra a kérdésre, hogy miért nem jön előző generációs konzolokra a Skull and Bones Bernard azt a választ adta, hogy a a játék hosszútávú támogatása miatt nem lett volna célszerű a régebbi gépekre is kiadni.