Az EA gazdasági évének harmadik negyedévében is bizonyítva lett, hogy jó döntés volt a Battlefield 3 Premium bevetése. A szolgáltatás 50 dollárért cserébe 5 nagyobb letölthető tartalmat, kihívásokat, különleges eseményeket és exkluzív tartalmakat nyújt, mindez pedig az elmúlt három hónapban is sok embert érdekelt.

A tegnap este nyilvánosságra hozott adatok szerint a Battlefield 3 Premium a negyedévben egyes egyedül 108 millió dollárt hozott a konyhára, s már összesen 2,9 millió felhasználót számlál. Ez a teljesítmény egészen figyelemreméltó, s biztosak lehetünk abban, hogy a várhatóan idén megjelenő Battlefield 4 is tartalmazni fog egy ehhez nagyon hasonló lehetőséget.

Ne felejtsük el, hogy márciusban érkezik a csomag utolsó tagja, az End Game DLC, ami négy új multiplayer pályát és két új járművet tartalmaz, illetve visszahozza a Battlefield 1943-ban látott Air Superiority játékmódot.