A No Man's Sky csapnivaló megjelenésekor még nem is sejthettük ezt, de Sean Murray és a Hello Games csapatát nem hétköznapi fából faragták. Egy gyenge fogadtatású játékot bármelyik kiadó vagy fejlesztő pillanatok alatt hajlandó magára hagyni, de az apró brit stúdió túlságosan hitt a játékában ahhoz, hogy veszni hagyja azt. Kilenc éve szállítják szakadatlanul a tartalmi frissítéseket a hatalmas sci-fi sandboxba, ami mára messze túlszárnyalja azt az elképzelést, ami a legoptimistább rajongók fejében létezhetett a megjelenése környékén.
2025-ben is 5 nagy tartalmi frissítést és nagy közösségi expedíciót kapott a No Man's Sky, a féket pedig 2026-ban sem húzza be a brit csapat – annak ellenére, hogy ennyi idő után akadhatna némileg jobb dolguk is. Oké, nem panaszkodhatunk amiatt, hogy a No Man's Sky ilyen elképesztő támogatást kap a Hello Games-től, de azok számára, akik már a Light No Fire érkezését várják, a Hello Games végtelen odaadása mégis keserédes egy kicsit.
Két évvel ezelőtt, a 2023-as The Game Awards-on mutatkozott be a hatalmas fantasy sandbox, ami egy valóban bolygóméretű bolygón engedi majd egy közös online térbe a felfedezésre vágyó játékosokat. Hajózás tengerméretű tengereken, expedíciók a hegyméretű hegyeken, lovaglás sárkányok hátán – mi kellhet még? Nos, egy megjelenési dátum például nem ártana, de ettől még eléggé messze lehetünk.
A stúdió igazgatója, Sean Murray ugyanis a minap Steamen összegezte a No Man's Sky idei nagy mérföldköveit, megköszönve a játékosok folytonos támogatását. Ezzel a lendülettel pedig néhány sor erejéig megemlítette a Light No Fire projektjét is, ám csupán annyit árult el, hogy egy apró belső csapat dolgozik aktívan a háttérben a játékon. Nem úgy hangzik, mintha a Light No Fire kapná a legtöbb figyelmet a stúdión belül, és az sem tűnik valószínűnek, hogy a kanyarban lenne a megjelenés.
Borítókép forrása: Hello Games