Amikor az oldalon női fejlesztők kerülnek szóba, legtöbbször Jade Raymondról vagy Kim Swiftről írunk, hiszen ők a legismertebb nevek az iparban. A DICE Summit után az Entertainment Software Association képviseletében Michael Gallagher is felszólalt. Állítása szerint az iparban lévő pozíciók csak 22 százalékát töltik be a szebbik nem képviselői, ez az arány pedig nagyon kevés, amin változtatni kell.

A közeljövőben ez valószínűleg meg fog történni, mert a Higher Education Video Game Alliance iskoláiba jelentkezett tanulók 31% lány. Szerinte a diverzitás jót fog tenni az iparnak, és annak is örül, hogy 2015-ben több olyan játék is megjelent, amiben női főhőst lehetett irányítani. "Azt hiszem, nagyon izgatottak lehettünk emiatt." -- közölte. A hősiesség nemcsak a férfiak privilégiuma, és egy női karakterrel ugyanolyan élvezetes játszani, mint egy erős férfival.

logoesa-660x344.jpg