Brack elmondása szerint a Blizzardnál minden egyes új kiegészítő készítésekor pedzegetik egy teljes grafikai javítás lehetőségét. A legnagyobb visszatartó erő az, hogy az eddigi tapasztalatok szerint (az Everquest és az Ultima Online is próbálkozott már hasonlóval) a játékosok nagy része úgyis a korábbi látvány mellett marad, mert az gyorsabb, vagy mert azt szokták meg. Ráadásul azt szerintem mindenki belátja, hogy egy MMO-nál nem lehet elvárni Gigabájtos karaktereket, meg hasonlókat. Azt pedig kiábrándítónak éreznék, ha feleslegesen ölnék bele az elkészítéshez szükséges sok munkát. Ettől függetlenül előbb-utóbb mindenképpen eljön az ideje, amikor javítaniuk kell a grafikát, így a következő kiegészítőnél már akár számíthatunk is rá.
Az interjú másik érdekes pontja a konkurrencia elemzése volt. Állítólag a Blizzard egyáltalán nem fél az Age of Conantól vagy a Warhammer Online-tól: hárman is elférnek a csúcson, és ha jó és élvezetes MMO-k készülnek, annak ők is örülnek. Sőt, a szintén nyilatkozó Jeff Kaplan (lead designer) kijelentette, hogyha egy új játék letaszítja őket a trónról, azzal semmi gondjuk nem lesz, hiszen akkor biztosak lehetünk benne, hogy egy kiváló alkotásról van szó.