• A Diablo 4 a Blizzard leggyorsabban fogyó játéka
  • A megjelenés előtti eladások alapján
  • A korai hozzáférésű időszakban 93 millió órányi játékidőt kalapozott össze az akció-RPG

Tegnap végre hivatalosan is megjelent a nyár talán leginkább várt játéka, a remek kritikai fogadtatásban részesült Diablo 4. A Blizzard Entertainment akció-RPG-je ráadásul már a nyílt béták során is rendkívül pozitív visszajelzéseket kapott, ami annak fényében szinte meglepőnek mondható, hogy a cég megítélése azért nem a legfényesebb az utóbbi időkben. A debütálásra pedig még tovább finomították a receptet a szakik, hiszen az értékeléseket tekintve az év végi listákon is egészen biztosan ott lesz a sötét hangulatú hentparádé. A program természetesen a korai hozzáféréssel rendelkező játékosok körében is sikert aratott (ha a stúdió nem is, a széria maga azért garancia volt erre), olyannyira, hogy a Diablo 4 lett a Blizzard leggyorsabban fogyó alkotása.

Legalábbis a fejlesztők szerint, konkrét számokat ugyanis nem közöltek a rekorddal kapcsolatban. Azt ugyanakkor elárulta a csapat, hogy a megjelenés előtti eladások tekintetében mind PC-n, mind pedig konzolokon az élen végezte a játék, amit remekül szemléltet, hogy a Deluxe- és Ultimate Edition birtokosai (ők ugye már június 1-től belevethették magukat a Lilith elleni küzdelembe) eddig 93 millió órát(!) öltek a a programba, ami még leírva is elképesztően sok. Most, hogy már bárki bezsákolhatja (egy szerencsés akár ingyen is), vélhetően még inkább kilőnek majd az eladások, pláne, hogy az ígéretek szerint évekig tartó támogatásra készülhetnek azok, akik bizalmat szavaznak a cégnek. A mikrotranzakciókból és a Battle Pass-ből származó bevételekről már ugye nem is beszélve, melyek kvázi garantálják, hogy a Blizzardnál a lehető legdrágább pezsgők legyenek behűtve az ilyen-olyan mérföldkövek megünneplése miatt.

A Blizzard lőtt pár öngólt az elmúlt években, de a Diablo 4-gyel mindent kijavíthatnak. Ha érdekel a Diablo 4, megtalálod a Konzolvilág kínálatában.