Stardock: új stúdió
Van egy cég ebben a nagy őrületben, amit játékiparnak hívnak, amely soha nem panaszkodik, teszi a dolgát, remek játékokat és alkalmazásokat készít, sőt szívén viseli a játékosok érdekeit. Lassan tényleg példát vehetne róla az ipar, mert valamit csak tudhatnak ezek a srácok...
Ha csak a játékgyártást nézzük, már az is „nem semmi”: elkészítették a zseniális Sins of a Solar Empire-t, mely a tavalyi év egyik legjobb RTS-e (aki nem hiszi, próbálja ki, nem bánja meg!), egyszerre három DLC-t faragnak hozzá, készül az Elemental: War of Magic, zajlik a Galactic Civilization III kalapálása... Nyilvánvaló, hogy mindehhez bizony nem kevés munkaerő kell, és mindezt igazolta is a vállalat, hiszen a héten megnyitották második fejlesztőstúdiójukat a Michigan állambeli Plymouthban. Az új leányhoz 50 munkást vesznek fel, akik első körben egy új, még be nem jelentett RPG-n fognak dolgozni. A stúdió létesítését egyébként mind az állam, mind a város mindenféle adó- és egyéb kedvezményekkel támogatta, ami érthető is ezekben az időkben -- gondolom, ők is örültek, hogy egy cég nem bezár, hanem megnyit...