• Sokkal nehezebbnek szánták a játékot
  • A staminára is oda kellett volna figyelni
  • Mint a Breath of the Wildban

Az Uncharted-sorozatban Nathan Drake kincsvadász különböző társaival járja a világot. Az Uncharted 4 is Drake-et követi, aki a bátyjával együtt elindul, hogy megtalálja az állítólagos kalóz utópiát, Libertaliát, és olyan helyszíneken kalandoznak együtt, mint Skócia és Madagaszkár. Az Uncharted 4 új elemekkel bővítette a híres sorozatot, többek között újragondolt mászó-mechanikával és egy némileg nyitott, felfedezhető világgal. A The Legend of Zelda: Breath of the Wild szintén nyitott világgal rendelkezik, de Link másképp járja be azt, mint Nathan Drake. Az olyan dolgoknál, mint a mászás, a sprintelés vagy a harc, Link állóképessége csökken. Bár a játékban az állóképességi sáv fejleszthető, véges korlátai sok játékos számára frusztrációt okoztak.

uncharted-4-gameplay-gallery-5-1jpgcf.jpg

A Couch Soup YouTube-csatornán nemrég lezajlott Let's Play-ben Josh Scherr, a Naughty Dog munkatársa elárulta, hogy az Uncharted 4: A Thief's End majdnem tartalmazott egy olyan állóképességi sávot, mint a BOTW. Scherr kifejtette, hogy "a hosszú sztori rövid verziója az, hogy mindenféle érdekes dolgot csináltunk a stamina sávval, hogy megpróbáljuk nagyobb kihívásnak érezni a játékot". Ezek az elemek azonban végül nem kerültek be a játék végleges verziójába, mivel a fejlesztők úgy érezték, hogy túlságosan befolyásolják az élményt. "Nem akartuk, hogy az emberek a staminára figyeljenek, miközben lövöldöző ellenfelek elől menekülnek, meg minden ilyesmi. Azt akartuk, hogy minden gyorsan és egyszerűen működjön". – mondta Scherr. Az biztos, hogy az Uncharted 4 sokkal nehezebb lett volna, ha még külön az állóképességünkre is figyelni kell menet közben.