Szöveg
Vannak rossz játékok, és vannak kínzóeszközök. Míg a rossz játék sokszor csak nézőpont kérdése, addig a kínzóeszköz mindenki számára egyértelmű. Aki már olvasta a PGO-n megjelent Project IGI tesztemet, az észrevehette, hogy ott említettem a játék második, bukást előidéző részét. Hát, és én voltam annyira balga, hogy felraktam. Tudtam hogy rossz, de hogy ennyire! Ez tipikusan az a játék, amivel csak akkor érdemes játszani, ha a fejedhez szegeznek egy pisztolyt, de szerintem az elkövető nem gondolja akkor sem ezt komolyan. Az egész ott kezdődik, hogy a game alapvetően lopakodós. Hmm. Kérdem, hogy ha az első rész egy Quake szerű, agyatlan (de viszonylag élvezhető) lövöldözés volt, akkor hogy lesz ebből hirtelen egy lopakodós agymenés? Ráadásul FPS nézetben! huh, mondom, ez kemény lesz.
Bele is kezdtem az első és egyben utolsó küldetésbe. Tök sötét, a jól meg szokott fegyverek, és a már ezerszer látott kocka épületek. Nekiindulok, fél perc, és egy kamera miatt máris riadó. Mondom nincs, gond, úgyis az elején vagyok. Mire számít ilyenkor egy Splinter Cellen edződött egyén? Kirohan 2 őr, és a másodperc tört része alatt megölik. DE ITT NEM! Nyílik az ajtó, egy ürge megáll, és a köztünk nyúló jó 5 méteres távolságot fiszkírozza. Tudom, hogy az IGI-től nem várhatok sokat AI terén, de ez azért durva. Majd sikerült megcsodálnom a tetem hihetetlen kidolgozottságát. Egyszerűen lehidaltam. Legutóbb ilyen modelleket a klasszikussá vált Mesterlövészbe láttam. Esküszöm, az első rész embere ezerszer ilyen jól néztek ki. Ez gáz. A játékmenet is hasonló izgalmakat rejt. ha az még nem lenne elég, hogy az AI síkhülye, elárulom, még emellé nem is nagyon tudnak megsebezni, ergo kihívás.
Az összjátékidőm ezzel a valamivel úgy durván 6 percre rúgott, majd a mappa szépen repült a kukába majd a teljes enyészetté lett. Méltán.
Jó pár kínzóeszközt ismerek, de ez is beírta magát a Renegade-Panzer Elite Action-Lineage 2-Patriots vonalba. Gratula Innerloop!