Hiába a hatalmas érdeklődés, hiába az elképesztő reklámkampány (a videók egyik hölgye még egy híres erotikus magazinba is bekerült, olyan sztárok oldalán, mint pl. Lara Croft), ha hiba csúszik a gépezetbe -- a Flagshipébe pedig csúszott, nem is kicsi. A sajtó lagymatagon fogadta az első ránézésre félkész szoftvert, a rajongók pedig... nos, nem voltak elegek ahhoz, hogy eltartsák a gárdát. Ami pedig várható volt, most bekövetkezett: a kiadó bejelentette, hogy 2009. január 31-ével elkaszálja a szoftver szervereit.
Bezárul a pokolkapu
Kevés olyan projekt van, amely annyira szépen indult, mint a Hellgate: London. Exblizzardosok egy csoportja Diablo-konkurenciát készít? Ez a döfi - vagy mégsem?
Hiába a hatalmas érdeklődés, hiába az elképesztő reklámkampány (a videók egyik hölgye még egy híres erotikus magazinba is bekerült, olyan sztárok oldalán, mint pl. Lara Croft), ha hiba csúszik a gépezetbe -- a Flagshipébe pedig csúszott, nem is kicsi. A sajtó lagymatagon fogadta az első ránézésre félkész szoftvert, a rajongók pedig... nos, nem voltak elegek ahhoz, hogy eltartsák a gárdát. Ami pedig várható volt, most bekövetkezett: a kiadó bejelentette, hogy 2009. január 31-ével elkaszálja a szoftver szervereit.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Hellgate: London megjelenés:
2007. november 02.
Hellgate: London gépigény:
CPU: 1800 MHz,
RAM: 1024 MB,
VGA: 128 MB,
HDD: 6 GB


Egy dolgot csesztek el szerintem, de azt nagyon. S ahhoz képest még az is eltörpül, hogy a pályák rém unalmasak, ötlettelenek voltak, a sztori egy gagyi szarság, és a harcrendszer is egy fos volt - pedig a Diablo hasonlót használt. Ez pedig az optimalizálatlanság, vagy a fene tudja, miért volt az, hogy még lowon is ugyanúgy szaggatott néha, játszhatatlanul, legfrissebb patch-csel, mintha mindent feltekertem volna. Azért az nagy vicc. Főleg egy olyan játéknál, aminek az lenne a lényege, hogy hatalmas seregeket bombázunk szét egymagunk, dinamikusan, Painkiller-Diablo módban. Viszont ezt eléggé lehetetlenné tette az, hogy 20 szörny esetén a játék már játszhatatlanul beszaggatott. Sőt, nem is szaggatás volt az, hanem néha 10-15 mp-re is beállt a képernyő. Ilyen technikai fércmunka után ne csodálkozzanak, ha mindenki csak menekül a játéktól. Pont annak vágott oda az egész technikai oldal, ami a játék lényegét adta volna. De, hogy azt kelljen várni egy hack 'n' slash-ben, hogy végre csak 2-3 szörny jöjjön, hogy legalább a 25 fps meg legyen, az röhej a köbön.
Megérdemelték a bukást ezek után, én azt mondom