Cevat Yerli, a Crytek elnöke nyilatkozott egy külföldi magazinnak a napokban - de nem éppen rózsás hangulatban. Az úriember ugyanis kifakadt, és két kérdés közé beékelt egy érdekes bejelentést, amely érzékenyen érinthet minden PC-játékost (is): "Nagyon megszenvedtük a hatalmas kalózkodást, amely a Crysist kísérte. Eddig is sejtettük, hogy ez a probléma majd komoly gondokat okozhat, azonban mi magunk is megdöbbentünk a tragikus végeredményen. Úgy hiszem, a számítógépnek, mint játékplatformnak a magától értetődőnek tekintett kalózkodás az alapproblémája - ennek a gondnak a tetőzése lesz az oka annak, ha az összes fejlesztő elfordul tőle. Hasonló szoftverből (mint a Crysis - Bagoly) konzolon négyszer-ötször ennyi fogy... de nem probléma - megkaptuk, megemésztettük, és örökre megtanultuk a leckét. Ezentúl is foglalkozunk majd a PC-vel, de nem elsődlegesen, és kizárólagosan, a mi utunk (is) a konzolok felé vezet". Azt hiszem, különösebb kommentár nem szükséges ehhez.
Crytek: vége a PC-exkluzivitásnak
Roppant elkeseredett nyilatkozat látott napvilágot a Crytektől, a Crysis fejlesztőjétől. A lényeg, a cég mostantól hanyagolja majd a PC-exkluzív anyagokat - a kézenfekvő okról magában a hírben olvashattok.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Esport1 Hírek
Ajánló
Legnépszerűbb
Duke Nukem Manhattan Project 35
35 hozzászólás | Legfrissebb: 2025. november. 09. 12:48 by Carmageddon4 |Sacred sorozat 281
281 hozzászólás | Legfrissebb: 2025. november. 05. 13:04 by Carmageddon4 |The Elder Scrolls Online 88
88 hozzászólás | Legfrissebb: 2025. november. 05. 06:20 by corporalkayne |Europa Universalis játéksorozat 179
179 hozzászólás | Legfrissebb: 2025. november. 04. 18:13 by Carmageddon4 |Sziget fesztivál 32
32 hozzászólás | Legfrissebb: 2025. november. 04. 18:11 by Carmageddon4 |Agent 5
5 hozzászólás | Legfrissebb: 2025. november. 03. 13:19 by Carmageddon4 |Condemned 57
57 hozzászólás | Legfrissebb: 2025. november. 01. 23:04 by Carmageddon4 |Half-life 2 és epizódjai 2 031
2 031 hozzászólás | Legfrissebb: 2025. október. 31. 18:56 by Carmageddon4 |Metal Gear Solid széria 127
127 hozzászólás | Legfrissebb: 2025. október. 31. 16:59 by Carmageddon4 |R.I.P. - Hírességek emlékére 456
456 hozzászólás | Legfrissebb: 2025. október. 29. 22:53 by Carmageddon4 |Iratkozz fel hírlevelünkre
Bankkártyás fizetés
További részletek:
Olvastad már? ×
Kössz a spoilert!!! Itt a Stranger Things utolsó évadának első 5 perce
2025. november. 10. 20:00 | 0

Nem kalóz verzióval,hanem kölcsön kértem (bár tudtommal ez is "lopás"
Én inkább várok ,míg olcsóbb lesz ,és patch-velt verziós lesz.
A Crysist nem fogom megvenni, mert nekem nem tetszett.
Maradok a kalandjátékoknál, olcsóbb ,nem kell neki Paks, és picit kiforrottabb.
Nem kalóz verzióval,hanem kölcsön kértem (bár tudtommal ez is "lopás"
Én inkább várok ,míg olcsóbb lesz ,és patch-velt verziós lesz.
A Crysist nem fogom megvenni, mert nekem nem tetszett.
Maradok a kalandjátékoknál, olcsóbb ,nem kell neki Paks, és picit kiforrottabb.
Egyébként az igazsághoz hozzátartozik, hogyha egy játék tényleg JÓ, akkor azt a warez ellenére is millióan megveszik. Milyen érdekes, hogy pl. a SC 9.5 milliós eladást produkált, a Crysis meg csak 1.5-öt. Ez azért lehet, mert kb. 1 délután alatt végig lehet vinni és egy atomerőmű kell hozzá? Vagy mert esetleg nem olyan jó a multi? :O...
A srácok most tuti ki vannak akadva, hogy hát nem sikerült 1 hét alatt 2 millát eladni belőle PC-re, most akkkor fejlesszünk konzolra. Az igazán jó játékokból PC-n is milliók fogynak el. Nem kéne sírnia Yerlinek, csak el kéne gondolkodnia, hogy mi is a fontos: a külcsín vagy belbecs? Minél szélesebb rétegnek szóljon vagy csak egy szűkebbnek?
Sajnos rengeteg fejlesztő nem lát át ezen a problémán. Milyen érdekes, hogy pl. a Blizzard csak PC-re fejleszt és mégis milyen jól megél(a WoW előtt is jól állt a szénájuk)
Egyébként az igazsághoz hozzátartozik, hogyha egy játék tényleg JÓ, akkor azt a warez ellenére is millióan megveszik. Milyen érdekes, hogy pl. a SC 9.5 milliós eladást produkált, a Crysis meg csak 1.5-öt. Ez azért lehet, mert kb. 1 délután alatt végig lehet vinni és egy atomerőmű kell hozzá? Vagy mert esetleg nem olyan jó a multi? :O...
A srácok most tuti ki vannak akadva, hogy hát nem sikerült 1 hét alatt 2 millát eladni belőle PC-re, most akkkor fejlesszünk konzolra. Az igazán jó játékokból PC-n is milliók fogynak el. Nem kéne sírnia Yerlinek, csak el kéne gondolkodnia, hogy mi is a fontos: a külcsín vagy belbecs? Minél szélesebb rétegnek szóljon vagy csak egy szűkebbnek?
Sajnos rengeteg fejlesztő nem lát át ezen a problémán. Milyen érdekes, hogy pl. a Blizzard csak PC-re fejleszt és mégis milyen jól megél(a WoW előtt is jól állt a szénájuk)