A 2015-ös Battlefront remekül elkapta a Star Wars hangulatát, de nem volt egy igazán kiemelkedő vagy különleges többjátékos módra kihegyezett játék. A DICE viszont nyitott a kritikákra, figyel is rájuk, így folytatásban a játéksokok által felvetett hibák és problémák megoldására, elkerülésére törekednek. A játékmenetet karakterosztályokkal mélyítik, a hősök most is komoly szerephez jutnak, de ezúttal nem csak a szerencsés, vagy profi játékosok férhetnek majd hozzájuk.

Szeretnék, hogy több játékos tapasztalhassa meg ezt az élményt. A Battlefront 2-ben a hősök nem képviselnek majd olyan legyőzhetetlennek tűnő ellenfelet a katonákkal szemben, mint az elődjében. Megfelelő csapatjátékkal, kooperációval a hősök ellen is kitarthatunk majd… legalább is egy ideig. A csapatjátékban rejlő lehetőségeket pedig úgy bővítették ki a készítők, hogy ezúttal már karakterosztályok is lesznek a játékban.

A karakterosztályok különböző előnyei és hátrányai arra fogják késztetni a játékosokat, hogy együtt, közös erővel harcoljanak, egymást kiegészítve. A hősök sem fogják már annyira felborítani az egyensúlyt, mint régen: nem feltétlenül lesznek aránytalanul erősek. Képességeket is használhatunk majd a játékban, és bizonyos szinten személyre szabhatjuk majd a karaktereket.