Remélem a bevezetőtől nem ment el senkinek a kedve az olvasástól, azt feltételezvén, hogy angolul fogok itt írni (nem is rossz ötlet... ).
nos témámnak a WiC SA-t (nem san andreas, semmiképpen nem!!!) választottam. tudom, h előbb illene egy WiC cikket feltöltenem (az lesz a következő postomban ), de nem bírtam magammal
vágjunk bele. mint tudjuk a WiC 1989-ben kezdődik, amikor a szovjetek lerohanják seatle városát (keleti part, ergo "titokban" tudtak támadni, bár az amcsiktól elég gyenge dolog, h azt a partot, ami közel van "mother russia"-hoz, nem figyelik eléggé), ezzel folytatva a hidegháborút (esetleg 3. világháború, mert itt már semmi nem hideg, főleg ha az ember hátsó táját atom töltetek melegítik), hiszen oroszo. már ez előtt lerohanta európát, és a játék előzményei (cascade falls után) ott történnek, amiben megismerhetjük a szereplők múltját.
nos a SA a szovjet oldallal kecsegtet (ami sztori módból eredetileg kimaradt), és ezzel együtt a konozol tulajok is belevethetik magukat a csatába. nézzük meg a két trailert, majd az interview-t az egyik készítővel: Red menace Yulja

nos az első videó nagyon jó, és sokkal többet ígér mint yuljának címzett levelet tartalmazó társa. lássuk felbontva mit láttunk:
első trailerből nagyon remélem, ha nem is a járművek, de a térképek meglesznek. mert ugyebár sok helyszínt láttunk ott. franicao; azon belül párizs. fro-ban már robbantgathattunk a natoval, de azért az eiffel torony elég csábító egy atom töltetnek (nem mintha a seatle-i torony nem lett volna az, de akkor is, ez azért jobb, híresebb ).
a berlini fal is nagyon jó helyszín. ott mind a sztori mind a multi jó lenne. pl én el tudnék képzelni egy tug of war meccset, melynek középontja a fal, és nagyobb részeken lennének az elfoglalandó pontok (és a védelmi pontok a falra épülnének /látványos húzás lenne/). tehát berlin is egy ideális húzás lenne, ahogy egész németo. lerombolása se lenne túl rossz (amúgy sem rajongok értük /és az oroszok sem /).
nos ahogy elnéztem ott volt egy téli táj is (és egy újnak tűnő jármű, ami nem árt, mert akár mennyire használhatóak a mostaniak, nem árt az újítás), ami arra enged következtetni, h orosz földön is csatázhatunk (az alap sztorit ismerve ez nem nagy cucc, mert vannak félelmeim az új mapeket illetően, erről lentebb).
természetesen nem ártana néhány új amerikai pálya sem.
ez az első trailer nagyon jónak ígérkezik, csak nehogy úgy járjunk, mint ennél a videónál (ez az egyik leg ígéretesebb viedója volt a WiCnek, de sajna még nem is került be teljesen a gamebe )

nah akkor térjünk át a Yulja trailerünkre. itt szerintem egyértelmű, h a főszereplőt akarták bemutatni, és egy részt az életéből (ami be is fog szerintem kerülni a gamebe. ez a trailer bemutatja nekünk hősünk lelkét, és azt, h azért akár mennyire jó élete volt a cccp-n belül, és azt hitették el vele, h amerika rossz, nem tudja elítélni teljes mértékben amerikát, hiszen szépnek tartja (esetleges fordulatot is vehet itt a játék, bár ez nem tom clancy féle game). főszereplőnkről itt egy kép (valószínűleg ő van a képen, a leendő parancsnokával /ismerősek a szerepkörök /)

ami félelemre ad okot a videóban az az újítás teljes hiánya. nagyon reméljük, h a massivenál a nép nem csak elérhetővé teszi az alap sztori másik oldalát, és csókolom (bár nem így ismertük meg őket).

végül szeretnék megosztani veletek egy videót, mely a játék vezető tervezőjével (lead designer) készült (azért hagytam a végére, mert ez a csúcs, és a yulja meg a red menace trailereket is tartalmazza). a videóban az xboxos verzióból láthatunk részleteket, és bemutatja az egyik újdonságot a war roomot, ami egyfajta térkép választósdi (egy nagy világtérkép /olyasmi mint az empire earthben van, vagy az end warban lesz/, rajta (természetesen a megfelelő helyen) a városok ahol harcolhatunk, és az éppen domináns fél. reméljük ezt megkapjuk pcre is, mert nagy mókának tűnik. Magnus Jansen elmondja még, h a ground controlok folytatásának tekintik a játékot, gondolván a kamera nézetre, és az instant akcióra többek közt. elmondja, h azért vitték át konzolra nagy részben, mert ahhooz h egy játék igazán sikeres legyen, kell a konzolokon elért siker (gondolván itt a gazdasági sikerre). megtudhatjuk, h az irányítással nem lesz baj, mert nagyon sok lehetőség lesz az egységek irányítására (többek közt hang kommunikációra is, amit reméljük lehoznak pcre is, mert ha nem is lesz hasznos, egy poént, akarom mondani próbát megér), kijelölésére. nagyon reméljük, h ha nem lesz sokkal könnyebb a konzolos irányítás, akkor összemérhetjük tudásunkat konzolos arcokkal is a neten (persze ehhez nem ártana nekünk is a war room )
Sierra Gamers' Day interview

nos egyenlőre ennyit lehet sejteni a WiC SA-ból. ami biztos, h a grafika 10ből MINIMUM 9et érdemel, mert még mindig az egyik legszebb játék a világon (és ha a crysishoz hasonlítjuk, akkor is megállja a helyét, hiszen a crysisnak a gépigénye bődületesen nagy a WiC-éhez képest). hangok azok átlagosak (nem is kell jobb, a hangulatot megadják, és ez bőven elég szerintem). a játékélmény a szovjet oldal bevezetésével nagyon jó lesz (persze azért nem árt, ha új zenéket komponálnak, főleg a red army choir társaságában ).
nos én a játéknak egy 94-98%-ot jósolok őszre, és reméljük felkapottabb lesz!!!

Ready for war?

by ferdzso