Midnite_: Portal 2
2011 kivételesnek számít -- általában évente maximum két játékra tudok
végletesen rákattanni, tavaly viszont három ilyen is akadt. Először a Portal 2 zárt a rajongás börtönébe, aztán a Deus Ex: Human Revolution ültette be magát napi gondolataim közé, év végére pedig az Orcs Must Die! kimaxolása vált ideiglenes életfeladatommá. Végül a Portal 2 mellett teszem le a voksom, és erre pontosan három okot mondok:
1: Tökélyre fejlesztett egy már ismert koncepciót ahelyett, hogy lerombolta volna. Chell hiába néma, karakter nélküli főhős, muszáj azonosulni vele és szeretni: ő a kisember, aki bátran kiáll a korrupt rendszer ellen és végül győz.
2: Nem szeretem a multit, mert általában csak közös lövöldözésről szól, nem valódi csapatmunkáról. Kivéve itt, ahol együttgondolkodás nélkül nem megyünk semmire. Bónusz jóság az ügyes pszichológiai terror Glados részéről, és az, hogy a co-op nem lóg ki a sztori ívéből feltűnően.
3: Ennyire tökéletes, okos és megdöbbentő humora egyetlen játéknak sem volt az előző Portal óta. Az írók megérdemlik a legzseniálisabb karakterek és dialógusok megalkotásáért járó elismerést. A fejtörés mellett a humor a játékélmény legfontosabb és legjobb része, imádtam.
S most azt is megjegyeznem, hogy igy 2012 kornyeken erdemes lenne elgondolkodni a single - multi szetvalasztasan, plane azert, mert a masodik kategoria erosodik az elsovel szemben, igy nyilvan az elvarasok is masok, tehat az ertekelesek is mas dimenziokban ertelmezhetoek.
ami engem fogott meg az a deus ex 3: hr meg battlefield 3.
De hogy osszak a másik oldalra: anno a dx9-es játékok megjelenésénél végre egységes felületet kaptak a programozók a grafikai effektekhez, elismerem, hogy még egyáltalán nem elterjedt a dx11, vagy pedig olyan effektet nyomnak, ami nem nagyon különbözik egy jobban megírt dx9-es játéktól, de azért ezeket legagyizni, elég nagy felelőtlenség. Pár éve hol álmodtunk volna olyan környezetről, mint a BF3 vagy a CoD MW3 esetleg a Skyrim.
De, hogy a fenti címre utaljak, kedvencei mindenkinek vannak. A másik választását, vagy egyetemes díjak kiosztása alapján ócsárolni egy másik játékot... nem kellene.
Debileknek és kisgyerekeknek ez biztos jó, mert közben maguk alá pisilnek a grafikától, de én a játékélményt ezerszer többre tartom.
Vannak játékstílusok, amik sírnak a konzolért, de ezek az én időmben a játéktermi dolgok voltak: verekedős Tekken cuccok, futómozis céllövölde, platformos ugrabugra, később meg a sportjátékok.
De a grafikánál miért van az, hogy mindenki maga alá izgul, ha blueray-es full HD-s filmet néz, mert az mennyivel sokkal jobb, mint a gagyi 720-as szar tv minőség. De játéknál persze már egyáltalán nem fontos. Vagy tévedek?
Ez a saját véleményem, tisztelem a konzolsokat(kivéve az elvakult idi*tákat). Szóval téged akármennyire is akarlak tisztelni, még ember számba se tudlak venni bocsi...
Másik: örülök, hogy a kezdeti
"Tudod mire jó az AA? Ja, hogy PS3-on az sincs"
-tól eljutottunk oda, hogy azt bizonygatod, akkor van, ha csökken a felbontás és mindezt úgy mintha én mondtam volna baromságokat. Hiteles vagy ám. Azt meg pont leszarom, hogy a fejlesztőknek a 720p tetszik jobban AA nélkül vagy épp sub-hd képjavítókkal. Nem teljesen lényegtelen azt figyelembe véve, hogy mit állítottál először és most mit állítasz?
Akkor mégis miért kell minden egyes konzolfanboytól azt olvasni, hogy a pc-s játékok gagyik, mert az UC3 nyerte el azt a grafikai díjat.?
http://forums.n4g.com/tm.aspx?high=&m=697345&mpage=1#697356
Nézd meg hol van AA... ahol van ott bukik a felbontás. A Sacred 2-né van natív felbontásban full HD, kilövi az AA-t... erről ennyit... fail?
'futtatni egy tetszőleges alkalmazást'
Kezdem azt hinni, hogy ugyanaz vagy mint kahhsz, csak a másik oldalon