Úgy vettem észre, hogy az utóbbi időben az indokoltnál többször esik szó a játékok nehézségi szintjeiről:
- volt, aki perrel fenyegetőzött, mert túl nehéz volt neki az Elden Ring
- a Black Hawk Down single-player kampánya is emiatt kapta a savazást
- a Sony valós időben finomhangolná a nehézséget
- a Lies of P rajongói kiakadtak a választható nehézségi szintek miatt
- miközben a Fallout: New Vegas projektvezetője szerint több nehézségi opció kellene
Láthatjátok, hogy több vélemény ütközik a témában, ami számomra teljesen érthetetlen, hiszen régen ahhoz voltunk szokva, hogy van 3 szint, akinek nem megy az egyiken, az leveszi és kész. Kivétel persze ahol nincs választható, de akkor az a fejlesztők döntése és direkt olyan. Ebből a bevezetőből talán már sejthetitek, miről is lesz most szó.
Több mint 1,3 millióan voksoltak egy YouTube-szavazáon, ahol arra keresték a választ, mi tesz igazán emlékezetessé egy-egy boss-harcot. Íme az eredmény!
- 13% szerint a játékmechanikák
- 14% szerint a környezet, világ
- 30% szerint a zene
- 42% szerint pedig a nehézség
A maradék 1%-ról nem szól a fáma, az bizos a főellenség sminkje, vagy ruhájának színe (ha van). Mit szóltok az eredményhez?