Úgy vettem észre, hogy az utóbbi időben az indokoltnál többször esik szó a játékok nehézségi szintjeiről: 

Láthatjátok, hogy több vélemény ütközik a témában, ami számomra teljesen érthetetlen, hiszen régen ahhoz voltunk szokva, hogy van 3 szint, akinek nem megy az egyiken, az leveszi és kész. Kivétel persze ahol nincs választható, de akkor az a fejlesztők döntése és direkt olyan. Ebből a bevezetőből talán már sejthetitek, miről is lesz most szó.

Több mint 1,3 millióan voksoltak egy YouTube-szavazáon, ahol arra keresték a választ, mi tesz igazán emlékezetessé egy-egy boss-harcot. Íme az eredmény!

  • 13% szerint a játékmechanikák
  • 14% szerint a környezet, világ
  • 30% szerint a zene
  • 42% szerint pedig a nehézség

A maradék 1%-ról nem szól a fáma, az bizos a főellenség sminkje, vagy ruhájának színe (ha van). Mit szóltok az eredményhez?