És most nagy levegő. Grath blogján már utánaindult az indokoknak, azonban fontos, hogy a főoldalra is kikerüljön: az Iron Lore bezárását csak és kizárólag a kalózkodásnak lehet köszönni. A Titan Quest egyik producere ugyanis kiborult, és egy fórumban közölte: Amerikában PC-re 70% feletti a warezarány, Európában pedig ez a szám megközelíti a 90%-ot. Ha - írja Grath vadfordításban - 10%-kal többen vásárolták volna meg a programot, akkor a Titan Quest "sikere" nem pár hónapnyi szenvedésre, hanem túlélésre jogosított volna. Azt hiszem, egy - újabb - perc néma csend megengedett a fiúknak.
DoW: Soulstorm az üzletekben
Szomorú apropója van az amúgy boldog hírnek: üzletekbe került a Warhammer 40.00 Dawn of War legújabb küldetéslemeze, eközben pedig kiderült, miért zárt be a fejlesztőbrigád.
És most nagy levegő. Grath blogján már utánaindult az indokoknak, azonban fontos, hogy a főoldalra is kikerüljön: az Iron Lore bezárását csak és kizárólag a kalózkodásnak lehet köszönni. A Titan Quest egyik producere ugyanis kiborult, és egy fórumban közölte: Amerikában PC-re 70% feletti a warezarány, Európában pedig ez a szám megközelíti a 90%-ot. Ha - írja Grath vadfordításban - 10%-kal többen vásárolták volna meg a programot, akkor a Titan Quest "sikere" nem pár hónapnyi szenvedésre, hanem túlélésre jogosított volna. Azt hiszem, egy - újabb - perc néma csend megengedett a fiúknak.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Warhammer 40 000: Dawn of War - Soulstorm megjelenés:
2008. március 07.
Warhammer 40 000: Dawn of War - Soulstorm gépigény:
CPU: 2000 MHz,
RAM: 512 MB,
VGA: 32 MB,
HDD: 3,5 GB



Ettől függetlenül tartom magam az elöbbi véleményemhez és egyszerüen hihetettlenek tartom hogy Európában a 90%-át lelopják a programoknak.
Képzeld ha mindenki megvenné mi volna.
Pedig mostmár egész barátságos áron is jó játékot kapsz pl.
Ha többen veszik meg a játékot akkor a fejlesztőstudió több pénzt kap. Ha több pénzt kap kibővítik a stúdiót és felvesznek még több alkalmazottat. Tehát hamarabb lesznek készen a játékok és többet is kapunk.
Nem?
Ha többen veszik meg a játékot akkor a fejlesztőstudió több pénzt kap. Ha több pénzt kap kibővítik a stúdiót és felvesznek még több alkalmazottat. Tehát hamarabb lesznek készen a játékok és többet is kapunk.
Nem?
A warezosok nem is gondolnak arra ,hogy mindannyiuk csak lelopja és egyre többen lesznek akkor a végén már nem lesz aki megvegye és nem lesz amit majd lelophatok.
A warezosok nem is gondolnak arra ,hogy mindannyiuk csak lelopja és egyre többen lesznek akkor a végén már nem lesz aki megvegye és nem lesz amit majd lelophatok.