A Rayman Legends egyéb platformokra is megjelenhet, jövőre jöhet a Watch Dogs, Natural Selection 2 játékmenet-videó, The Dark Knight Rises iOS-re -- és még sok minden más.
Az EA szerint a Dead Space-franchise megmentéséhez 5 millió rajongóra lenne szükség. A játék kooperatív módja is a tömegek igényeinek kielégítése végett kerül a harmadik rész korongjára, mert bár az első két rész nem fogyott rosszul, még mindig rétegjátéknak számít az olyan blockbusterek mellett, mint a Battlefield- és az NFS-sorozatok. S ha már Dead Space 3, íme a teljes E3-as demó, elejétől a végéig.
Az Assassin’s Creed 3 vezető tervezője, Alex Hutchinson vezet végig minket a játék E3 során bemutatott játékmenet-videóján.
Elképzelhető, hogy a Rayman Legends nem csak Wii U-ra fog megjelenni. A Ubisofttól Michael Micholic elmondta: habár jelenleg csak a Nintendóra írt változatot mutogatják, nem kizárt, hogy más platformokra is elkészül majd a játék.
A Driver-szériát jegyző Ubisoft Reflections besegít a PC-re, Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra készülő Watch Dogs munkálataiba. A fejlesztést egyébként a Ubisoft Montreal csapata vezeti, akik remélik, hogy valamikor 2013-ban elkészülnek a programmal.
A Tranformers: Fall of Cybertron legújabb fejlesztői videójában a csapat és Optimus Prime szinkronhangja, Peter Cullen beszél a főszereplőről és a személyiségéről.
Megint késik a Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier. A legutóbbi megjelenési dátum szerint június 26-én érkezett volna meg a program, ám ezt a Ubisoft módosította egy cseppet: a premier június 29-én lesz.
Barátaink metropoliszait parancsra összepiszkító madarak a SimCity Socialben? Nos, ennél hatásosabb városképromboló fegyver talán nincs is. A Joystiq vetett egy pillantást a játékra és állítják, hogy remek lesz, lévén nagyon sokban hasonlít a SimCity 2000-re. Alant megtekinthetitek a rövidke bemutatót.
A Leauge of Legends fejlesztői új lefoglalták a supremacy.com domaint. Csak nem egy új játékon dolgoznak a Riotnál?
A Botaniculáról ]{redenc mester írt tesztet pár hónappal ezelőtt, a fejlesztők pedig elérhetővé tették a játék demóját a hivatalos oldalon. Jó szórakozást!
Az ausztrál korhatár-besorolásokat végző hivatal oldalán feltűnt, majd gyorsan el is tűnt a The Expendables 2 Videogame. A játékot a Ubisoft egyik stúdiója fejleszti, de hogy milyen platformokra és mikor fog megjelenni a játék, az még nem derült ki.
Sokat foglalkoztunk már a From Software műhelyében készülő PC-s Dark Soulsszal, melyről legutóbb azt írtuk, hogy elég gyenge minőségű konzolport lesz, lévén a fejlesztők -- saját bevallásuk szerint -- nem értenek a PC-hez. Nos, úgy tűnik, a csapat rájött, hogy a túlzott őszinteség nem kenyere a játékiparnak, így most gyorsan korrigáltak: "a konzolos verzióknál így is sokkal jobb lesz a PC-s, egyedül az kérdéses, hogy a számítógépes közönség hogy fogadja majd a tőlük kissé idegen játékélményt". Elhisszük, csak jelenjen már meg!
Hétnapos ingyen kipróbálási időt kap a TERA. Pár napja még attól zengtek az MMORPG-s oldalak, hogy 30 percig ingyen lehet darálni a prológust, de úgy tűnik, ez nem vonzott elég érdeklődőt, így a Ubisoft stratégiát váltott. Az ingyenes verzióban nyolc karaktert húzhatunk fel 23-as szintig, kb. addig, ahol a játék egyáltalán kezdetét veszi. Akit érdekel, hogy sikerült a TERA, jelen számunkban elolvashatja tesztünket.
A Diablo 3 legújabb frissítése limitálja a játékosok által indítható meccsek számát, ezzel megpróbálva enyhíteni a szerverek terhelését. A Blizzard még kísérletezik a korlát beállításain, de igyekeznek úgy meghúzni a határt, hogy az ne ütközzön a normál játékkal.
Dél-Koreában betiltják a játékbeli tárgyak valós pénzért történő árusítását. Az ok meglehetősen érdekes: a kormány szerint a diákok minden szabadidejüket a játékok előtt töltik, még pénzt is ezzel akarnak keresni, ez pedig lassan tűrhetetlen méreteket ölt.
Íme egy montázs a Natural Selection 2 bétájáról.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
LEGO Batman 2: DC Super Heroes,
Az ideális fejlesztési idő:
Diabló 3 vs Duke Nukem Forever = mindkettő 10-en évig készült
az egyik egy aránylag jól összerakott játék a másik egy *******
Tudom én is hogy nem éppen ideális a kialakítás, de jelenleg ez a legjobb, amit tudunk. Voltak, vannak ötleteim a rovattal kapcsolatban, majd egyszer talán meg is valósulnak, de addig marad ez a formátum.
Obo: Lehet hogy azóta bővült az olvasótábor. Illetve ahogy lent írtam, és reményeim szerint elolvastad...szerintem nem magával a rovattal van probléma, hanem a megvalósítással.
Obo: Melyik első cikk végén kérdezted meg? Amikor most nemrég újraindult ez a rovat,vagy a legelső cikk végén(ami nem tudom mikor volt én akkor még nem voltam regisztrálva)?
Egyébként meg, ez lehet hülyén hangzik de most jöttünk rá erre,akkor jó ötletnek tűnt,most nem.
Akik szerint ez így nem jó: ti hol voltatok mikor a rovat indult? Emlékszem, már az első cikk végén megkérdeztem, hogy ti, mint olvasók mit szólnátok egy ilyen, heti rendszerességgel jelentkező felzárkóztatóhoz. Akkor mindenkinek tetszett az ötlet, az utóbbi pár hétben viszont hirtelen kukába való lett az egész. Mi változott?
Lehet, ez a jövő -és itt nem is zavaró a dolog,- de a magazinba biztosan el kell venni a helyet a nagy tesztektől a telefonos tesztekkel? Engem eggyáltalán nem érdekelnek -lehet egyedül vagyok ezzel- de oda simán befért volna még egy 2 oldalas PCs teszt. Bocs, csak most hogy itt is külön kategóriát kapott a mobil, kibújt a szög a zsákból!
Amúgy 3 év az ideális! Azalatt már a tervezett DLC-k tartalmait is bele lehet zsúfolni!
Egyet értek Akosvagyokkal, ez az egész rovat így..egyszerűen nem éri meg sem nekünk, sem Nektek.
Nagyon hosszú és telenyomjátok videókkal, így az egészet egyben nagyon nehéz egyáltalán megnyitni. Az én böngészőmet nem egyszer hazavágta, pedig rengeteg érdekesség van benne amit szívesen elolvasnék, és szívesen megnéznék.
Oké, lehet, hogy az én gépem gyenge és akkor lehet tojni a fejemre, de nem én vagyok az egyetlen aki NEM rendelkezik erőművel, és szeretne tudni arról, hogy mi van ide írva. Biztos nem véletlen, hogy ez a rovat mindig csak 10 hozzászólást produkál úgy átlagban.
Ha darabokra szednétek, és könnyebb lenne hozzáférni, biztosan többen is olvasnák, nektek is és nekünk is jó lenne
Mondjuk lenne egy "Ez történt" fül, azon belül a hetek,, ott rákkattintunk mondjuk aaaaa X. hétre és azon belül is lenne egy menü, ahol a hírek, videók kiválaszthatóak az adott hétből. Szépen rendszerezve lenne, és szerintem van rá igény, ezek a hírek nem olyan aprók, hogy ne érdemelnének külön lapokat.
Hét kérdése: attól függ hogy hányan készítik az adott játékot. Nem mindegy, hogy egy majdnem 2000 fős Capcom vagy egy 60 fős Remedy. Szóval ezt nem lehet így meghatározni.
A Batmanes mobiljáték elég durván néz ki,mármint ilyen grafika mobilon? Szép!
A Botanicula demonak örülök,mert eddig nem tudtam eldönteni,hogy ez tetszene e,na majd most!
Egyébként rengeteg fontos,érdekes infó,hír van ebben a cikkben,de hosszúsága miatt kevesen olvassák,emiatt sokkal jobb lenne ha ezeket hét közben hírben kiraknátok és így hamarabb is tudnánk róla!
A hét kérdése: Tőlem akár 10 percig is fejleszthetnek egy COD-ot, kb ugyanazt kapnánk mintha 1 évig ülnének rajta
De a viccet félretéve, nem nagyon van értelme ennek a kérdésnek.
Azt szeretnétek tudni, hogy én mit várok el, vagy hogy mik szoktak általában lenni?
Egyátalán mit fejlesztünk? Skyrimot?
Elég jl néznek ki a játékok, Dead Space 3, AC 3, Watch Dog huhuu, a transformert nem nagyon izgat viszont ez a Dark Knight rises nem néz ki rosszul de valoszinuleg egy filmadaptácio nem mujja felul az Arkham Asylumot és Cityt.Remélem lesz Watch Dogs!
"Dél-Koreában betiltják a játékbeli tárgyak valós pénzért történő árusítását. Az ok meglehetősen érdekes: a kormány szerint a diákok minden szabadidejüket a játékok előtt töltik, még pénzt is ezzel akarnak keresni, ez pedig lassan tűrhetetlen méreteket ölt. "
Nem csoda, hogy ezzel akarnak pénzt keresni, amikor a D3-ban 250$-ért (és ugyan ennyi euróért) adják-veszik a tárgyakat.
A szerkesztőségi anyagok vírusellenőrzését az ESET programcsomagokkal végezzük, amelyet a szoftver magyarországi forgalmazója, a Sicontact Kft. biztosít számunkra.
Az ideális fejlesztési idő:
Diabló 3 vs Duke Nukem Forever = mindkettő 10-en évig készült
az egyik egy aránylag jól összerakott játék a másik egy *******
Egyébként meg, ez lehet hülyén hangzik de most jöttünk rá erre,akkor jó ötletnek tűnt,most nem.
Az EA csak arra nem jön rá, hogy azzal, hogy Gears of Wart csinálnak belőle, inkább csak veszítik a rajongókat.
EA
Amúgy 3 év az ideális! Azalatt már a tervezett DLC-k tartalmait is bele lehet zsúfolni!
Nagyon hosszú és telenyomjátok videókkal, így az egészet egyben nagyon nehéz egyáltalán megnyitni. Az én böngészőmet nem egyszer hazavágta, pedig rengeteg érdekesség van benne amit szívesen elolvasnék, és szívesen megnéznék.
Oké, lehet, hogy az én gépem gyenge és akkor lehet tojni a fejemre, de nem én vagyok az egyetlen aki NEM rendelkezik erőművel, és szeretne tudni arról, hogy mi van ide írva. Biztos nem véletlen, hogy ez a rovat mindig csak 10 hozzászólást produkál úgy átlagban.
Ha darabokra szednétek, és könnyebb lenne hozzáférni, biztosan többen is olvasnák, nektek is és nekünk is jó lenne
Mondjuk lenne egy "Ez történt" fül, azon belül a hetek,, ott rákkattintunk mondjuk aaaaa X. hétre és azon belül is lenne egy menü, ahol a hírek, videók kiválaszthatóak az adott hétből. Szépen rendszerezve lenne, és szerintem van rá igény, ezek a hírek nem olyan aprók, hogy ne érdemelnének külön lapokat.
A Botanicula demonak örülök,mert eddig nem tudtam eldönteni,hogy ez tetszene e,na majd most!
Egyébként rengeteg fontos,érdekes infó,hír van ebben a cikkben,de hosszúsága miatt kevesen olvassák,emiatt sokkal jobb lenne ha ezeket hét közben hírben kiraknátok és így hamarabb is tudnánk róla!
De a viccet félretéve, nem nagyon van értelme ennek a kérdésnek.
Azt szeretnétek tudni, hogy én mit várok el, vagy hogy mik szoktak általában lenni?
Egyátalán mit fejlesztünk? Skyrimot?
Először nem ártana tudni, hogy aknakeresőt, májnkraftot vagy Skyrimot fejlesztünk. Nem ugyanannyi időbe telnek.
Nem csoda, hogy ezzel akarnak pénzt keresni, amikor a D3-ban 250$-ért (és ugyan ennyi euróért) adják-veszik a tárgyakat.