Millió és egy kritikus pontot emlegettek fel a Mirror's Edge játékkal kapcsolatban, az első és legfontosabb, amely általában csak a minőségi termékek ismérve: túl rövid. Igaz, igaz –- az ember, ha egyszer megérzi a háztetőkön fújó szél kesernyés ízét, ha megtapasztalja, hogy milyen érzés hatalmasat ugorva, legyőzve a gravitációt, magunk alatt több tíz, néha száz emelettel egyik háztetőről a másikra vetődni, az annyira beleszeret, hogy soha nem hagyná abba. A program PC-re is debütált, a DICE pedig másodízben –- az első a zseniális és máig utolérhetetlen Battlefield 1942 -– bebizonyította, hogy az EA berkeiben is képesek brillírozni -– adja az ég, hogy a kétbetűs gigacég soha ne bízzon rájuk Gyűrűk Ura-terméket, mert akkor mind és mind a pokolban pusztulunk el...
No, de miről is akartam beszélni? Ja, természetesen a Mirror's Edge-ről, amely már becsapódott a hazai üzletek polcaira, hogy mindazok, akik azt hitték, a doomos (megyek és lövök), a half-life-os (megyek, végigizgulom a sztorit, és lövök), illetve a thiefes (osonok, lopok, és nem ölök) vonalon kívül nincs új lehetőség az FPS-ek piacán, megtanulják egyszer és mindenkorra, mit is jelent, ha egy kreatív elme egy már lerágott csontnak hitt témát vesz elő, és más megvilágításba helyezi. Az összes nagyobb helyi üzleten kívül (ahol 10 ezer forint felett bármilyen szituációban fellelhetjük a saját kis csodánkat) már a Steam is a mi játékterünk lehet. Érdekességképpen pedig azoknak, akik azt hiszik, hogy a Mirror's Edge mozgása is sci-fi, álljon itt Cyril Raffaelli (Die Hard 4 többek között) művész és hivatásos atyaúristen egyik videója, amelyben megláthatjátok, hogy bár túlzásnak tűnik, bizony vannak emberek, akik képesek megszegni a gravitáció szabályait, és a saját játszóterükké változtatni az egész világot.
Mirror's Edge: a Steamen és a polcokon
Bár már folt is megjelent hozzá, azért fontos megemlékezni róla, hogy az üzletek polcaira került az utóbbi pár esztendő legegyedibb FPS-játéka, a Mirror's Edge!
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Kapcsolódó információk
Mirror's Edge megjelenés:
2008. november 14.
Mirror's Edge gépigény:
CPU: 3000 MHz,
RAM: 1024 MB,
VGA: 256 MB,
HDD: 7,5 GB
Játékadatlap
Mirror's Edge megjelenés
PC 2009. január 16.
PS3 2008. november 14.
XBOX 360 2008. november 14.
Esport1 Hírek
Ajánló
Legnépszerűbb
Digitális PC Guru 34
34 hozzászólás | Legfrissebb: 2025. november. 11. 16:06 by superboy520 |Duke Nukem Manhattan Project 35
35 hozzászólás | Legfrissebb: 2025. november. 09. 12:48 by Carmageddon4 |Sacred sorozat 281
281 hozzászólás | Legfrissebb: 2025. november. 05. 13:04 by Carmageddon4 |The Elder Scrolls Online 88
88 hozzászólás | Legfrissebb: 2025. november. 05. 06:20 by corporalkayne |Europa Universalis játéksorozat 179
179 hozzászólás | Legfrissebb: 2025. november. 04. 18:13 by Carmageddon4 |Sziget fesztivál 32
32 hozzászólás | Legfrissebb: 2025. november. 04. 18:11 by Carmageddon4 |Agent 5
5 hozzászólás | Legfrissebb: 2025. november. 03. 13:19 by Carmageddon4 |Condemned 57
57 hozzászólás | Legfrissebb: 2025. november. 01. 23:04 by Carmageddon4 |Half-life 2 és epizódjai 2 031
2 031 hozzászólás | Legfrissebb: 2025. október. 31. 18:56 by Carmageddon4 |Metal Gear Solid széria 127
127 hozzászólás | Legfrissebb: 2025. október. 31. 16:59 by Carmageddon4 |Iratkozz fel hírlevelünkre
Bankkártyás fizetés

Hihetetlenül bele lehet rázódni. Semmi túlbonyolítás, gügyögés, egyszerűen kezelhető és dinamikus. Igaz, sokszor kell néha újrakezdeni, ha az ember elcseszi (nem is értem, mi a francért nem lehetett volna belerakni egy rohadt quicksave-t, legalább limitáltan, na mindegy... ).
A harc viszont nagyon gyenge, még akkor is, ha "hú-de-mátrikszosra" akarták megcsinálni.
Viszont a többi része az tényleg tök jó, és remélem, hogy majd követik a példáját - kicsit jobb harcrendszerrel. Nem hinném, hogy a mozgás, akrobatika oltárán fel kellene áldozni a lövöldözést. Hiszen mekkora jó lenne már egy FPS, amiben a korlátról vetődés közben két pisztolyból ontjuk az ellenségre az ólmot!
Sajnos vissza kell adnom hamarosan, de mindenképp végig fogom játszani egyszer, az biztos. Meg is lepődtem, hogy az EA-tól kaptunk egy ilyen játékot.
Hihetetlenül bele lehet rázódni. Semmi túlbonyolítás, gügyögés, egyszerűen kezelhető és dinamikus. Igaz, sokszor kell néha újrakezdeni, ha az ember elcseszi (nem is értem, mi a francért nem lehetett volna belerakni egy rohadt quicksave-t, legalább limitáltan, na mindegy... ).
A harc viszont nagyon gyenge, még akkor is, ha "hú-de-mátrikszosra" akarták megcsinálni.
Viszont a többi része az tényleg tök jó, és remélem, hogy majd követik a példáját - kicsit jobb harcrendszerrel. Nem hinném, hogy a mozgás, akrobatika oltárán fel kellene áldozni a lövöldözést. Hiszen mekkora jó lenne már egy FPS, amiben a korlátról vetődés közben két pisztolyból ontjuk az ellenségre az ólmot!
Sajnos vissza kell adnom hamarosan, de mindenképp végig fogom játszani egyszer, az biztos. Meg is lepődtem, hogy az EA-tól kaptunk egy ilyen játékot.
A menekülés a zsaruk elől egyszerűen hihetetlen, full mátrix az egész
A menekülés a zsaruk elől egyszerűen hihetetlen, full mátrix az egész
a videóban pedig egyszerűen csak vadállatok a srácok...
a videóban pedig egyszerűen csak vadállatok a srácok...